Hogyan indíts online vállalkozást a Sales Form segítségével?

Kategória: publikálásra vár | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

A vállalkozásban naiv kezdők általában ott követik el a hibát, hogy a vállalkozásindítást egynek gondolják az adminisztratív teendők kipipálásával. A vállalkozásodnak - akár online - elsőként a fejedben kell léteznie. Egy rendszert szükséges építened, és amennyire lehetséges elkerülnöd a MINDENES munkakör-kategóriát. Cikkem ebben segít neked már a startmezőn.

 

Hogyan indíts online vállalkozást a Sales Form segítségével?
 

 

Hogyan kerülheti el induló online vállalkozásod a csapdákat?


Sehova se kell menni.

Szól a baráti biztatás, hiszen bizonyos vállalkozásokat már otthonról, a fotelből el tudsz indítani. Bejelentkezés a Kata alá, önkormányzat, kamara, adatbejelentők NAV felé, Ügyfélkapu, webes ügysegéd és számos nyalánkság.

 

Holnaptól dől a lé.
Na akkor álljon meg a nászmenet…

 

Habár az online vállalkozásindítás egyik legnagyobb előnye, hogy a legendák szerint kevés pénzből el lehet indítani, könnyű és kockázatmentes a belépés (annak tűnik); még nem egyenlő azzal, hogy holnaptól napközben sütteted a hasad, délután pedig vár rád a magánhelikoptered a kert végében.

Ide el lehet jutni. De csak akkor, ha elfelejted a tipikus csapdákat.

 

 

Induló online vállalkozások egyik legnagyobb csapdája
 

Pontosan az, hogy nem terveznek.
Nincsenek stratégiák, de még működőképes rendszer csírái sem, és egyetlen biztos elemmel determinálják a mielőbbi kiégést: MINDENESEK.

Vagy maximum 1-2 munkatárssal próbálják előretolni a szekért; de gyakorta melléfognak és úgy érzik, annyi esélyük van saját maguk nélkül a vállalkozásuknak, mint egy polipot belegyömöszöli egy hálós szatyorba.

 

 

Elindult az online vállalkozásod, de még kicsi vagy. Mit jelent ez?

 

Azt, hogy rengeteg olyan feladat van, ami elefántként ül a mellkasodon:

  • kevés alkalmazott, vagy egyáltalán nincs
  • minden feladat a tiéd

 

Azaz MINDENES VAGY.

Te vagy a vevőhajkurászó, a meggyőző marketinges, a kivitelező, a számlázó. Az ügyfeleid boldogságának vágyával kelsz és fekszel. Mert ez is a te feladatod. A teljes ügyfélszolgálati teendők ellátása pedig csak épp annyira nagy kihívás, mint egy mozgássérült póknak maratont nyerni.

Ha a számlára nem érkezik be az összeg, akkor máris újabb munkakörrel gyarapodtál: a kintlévőségkezeléssel.

 

 

Hogyan indíts online vállalkozást a Sales Form segítségével?
 

 

Egyedül te menedzselsz. Szó szerint mindent.



Ennek veszélye, hogy idő kérdése mikor fogod megutálni az egészet, mikor fogsz kiégni, és mikor fogsz másokat irigyelve összeesni végelgyengülésben.

A stratégiai teendőkkel építed mindig a vállalkozást, az operatív teendőkkel pedig működteted. Évekig bennragadni az operatív üzemmódban rendkívül veszélyes, mert odavezet, hogy nem fejlődik a vállalkozásod úgy, ahogyan szeretnéd. Előbbit (stratégiai feladatok) tehát nem célszerű kiszervezni, ha te vagy az agytröszt a cégben; de utóbbit (operatív teendő) már igen.

Ebben segíthet neked már a legelején, a szerényebb büdzséd mellett egy pénztárcabarát kis okos űrlap, a Sales Form is.

 

 

Sales Form segít - annak, aki…
…első akar lenni. Majd első is akar maradni.  És ehhez a legkorszerűbb és leghatékonyabb eszközöket keresi mindenben. Legyen az marketing, adminisztráció, automatizáció.

 

Mert, ha nem tudsz delegálni bizonyos feladatokat; illetve a folyamatok állandó kontrollálását, akkor nem fogsz tudni igazán fejlődni. Olyan leszel, mint a fuldokló – aki épp az életéért küzd – és nem tudsz arra gondolni, milyen kellemes érzés a vízparton sétálni egy fagyival, vagy sörözni az esti naplementében.

 

 

Miben segíthet a Sales Form neked kezdő vállalkozónak, az induló online vállalkozásodban?

 

Ez a vívmány az automatizálás címszó alatt könnyíti meg akár az egyszemélyes vállalkozásod adminisztratív és marketingteendőit.
A fárasztó ügyviteli és menedzselési folyamatok egy jelentős részét átveszi tőled: energiát és időt spórol.

 

  • Ezzel a vevőidet ki tudod szolgálni maximálisan, nem a bankszámlavizslatással foglalkozol munka helyett: mert a fizetés azonnali, bankkártyával történik.
     
  • Olyat, hogy „számlázás napja van”, nyugodtan elfelejtheted.  Vevőid ugyanis automatikusan megkapják azt. Abban a pillanatban, hogy fizetett. Mekkora bizalmi faktor!
     
  • Irdatlan mennyiségű pénzveszteséget jelent neked egy munkavállaló, aki nem vált be. A Sales Form nem egy munkatárs költségét jelenti neked, mindösszesen év 25.000Ft ÁFA-ért a tied.
     
  • A félbehagyott vásárlási folyamatok miatt sem fogod elhagyni az állad az asztal alatt: és nem szükséges gondolatolvasónak lenned, a Sales Form automatikusan kezeli a hírlevélrendszereddel a szituációt.
     
  • Megrendelési űrlapként arra is képes, hogy még több ember menjen végig a vásárlás folyamatán: és ezt is mind látni fogod. Utánkövetésre pedig használhatod az e-mailt, telefont, remarketing-hirdetéseket.
     
  • Reklámkampányokat futtathatsz a visszatérő és a felejtős vevőknek is. Információkat és adatokat gyűjthetsz. Adatbázist építesz azokról is, akik sikeres rendelést zártak, és azokról is, akik nem.  
     
  • Hírlevéllistád növekszik, mellyel személyre szabott üzeneteket tudsz küldeni.
     
  • Naprakész statisztikákat kapsz az admin felületen: látni fogod a bankszámlára érkezett összegeket, a rendelésleadások számát, és azt, hogy hány sikertelen vásárlásod volt.
     
  • Úgy alakítottuk ki a Sales Formot, hogy minél több ember adja le a rendelést: mobilbarát kinézet, bizalomépítő elemek (ismétlődő termékfotó és termékár), korábban megadott adatok felkínálása az adatok kitöltésénél, amely motivál a vásárlásra.

 

 

Az egyszeri vásárlások összegét is automatikusan növelheted, mégis hogyan?

Egyszerűen Bump ajánlattal, mely hasonló, mint az upsell. Annyi különbséggel, hogy nem egy külön köszönőoldalon adod meg a plusz vásárlási lehetőséget már a vásárlás után. Hanem még a rendelés leadása előtt, a rendelési űrlapon pipálhatja ki a meglévő rendeléséhez pluszba a Bump-terméket.

 

A BUMP ajánlat hatékonyabb, mint az Upsell, mégis kevesen emlegetik. Itt ugyanis arról van szó, hogy a rendeléséhez hozzá tud tenni egy speciális ajánlatot, amit sehol máshol nem kaphat meg.
Nálunk a könyv eladásánál ilyen a digitális munkafüzet, amit 87% megrendel és így bőven fedezi az ingyenes szállítási költséget.

Van aki a korábbi upsell ajánlatát kezdte el használni BUMP ajánlatként és azt mondja jobban működik neki.
 

 

Tapasztalatok szerint a 3-10 ezer Ft közé eső összegű termékek ideálisak Bump-termékeknek.

A mi statisztikáink szerint az emberek 68% százaléka megrendeli ezeket. Ingyenes szállítási költség esetben könyveknél pl. egy egyszerű 1750 Ft értékű Bump-termékkel már ki is fizette neked a szállítási költséget.

A 35.000 Ft Áfa értékű tanfolyamaink esetében a videófelvételét pluszban felkínálva pedig 92-93 % viszi el 5000 Ft értékben.
 


Nézd meg mit mond az egyik ügyfelünk a BUMP ajánlatról


 

Ha egyedül vagy, szükséged lesz a „mindent látó szemekre is”

 

Ne elégedj meg a „közeli” statisztikai számokkal.

A Sales Formot arra is használhatod, hogy pontosan mérd melyik forrásból mennyi vásárlód érkezik. Ugyanis pontos adatot ad arról is, hogy hányan fizettek bankkártyával egy Facebook-posztból, e-mail-ből, LinkdIn posztból. Facebook rendszere esetében mindezek a statisztikák pusztán csak hozzávetőlegesek.

 



Magyarázkodások és bizalmatlan szituációkba keveredések helyett mindent tisztán fogsz látni egy esetleges partnerprogram esetében is. Ugyanis a Sales Form olyan partnerprogrammal lett kiegészítve, amely lézerpontosan nyomon követhető.

Így partnereket is bevonhatsz az értékesítésedbe. Ezekhez a partnerekhez pedig egyenként speciális linket rendelve, pontosan látni fogod ki hajtja neked a vizet a malmodra.Ha ezeken a linkeken keresztül érkezik hozzád a vevő, akkor tudni fogod kinek szükséges jutalékot fizetni és hogyan szükséges elszámolnod.

 

 

Hogy képzeld el a Sales Formot?

 

A Sales Form okosűrlap önmagában egy külön oldal: ide küldöd azokat, akik készen állnak a vásárlásra. Hiszen minden esetben ugyanazok a bekérendő adatok (számlaadatok, elérhetőség stb.), ezek nem változnak.

Mivel külön oldalról van szó; programozó és átírandó, valamint átalakítandó honlap nélkül vághatsz belel. A látogatóid pedig bárhonnan érkezhetnek: megrendelés gomb, link a posztból, sms, QR-kód. Akár egy hirdetésből is.

Állandó fejlesztéseinknek köszönhetően pedig fizethetnek nálad a vevők átutalással, bankkártyával (ha OTP-vel, CIB-bel kötsz szerződést); de ha kihagynád a banki macerát, egy egyszerű Paypalos fizetéssel is megoldható, ehhez csak regisztrálnod szükséges.

 

Ha úgy érzed neked is segíthet a Sales Form a vásárlások automatizálásában és a vevők kiszolgálásában, akkor nézd meg a honlapunkat. Ha pedig tetszett a cikk, akkor támogasd a munkánk egy megosztással.

 

 

 

Vissza

Címkék : salesform, online vállalkozás, kezdő vállalkozás, egyszemélyes vállalkozás, automatizálás

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.