Vajon a te cégednek is hasznos lehet a Sales Form okos rendelési űrlap?

Kategória: Automatizmusok | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Képzeld el egy pillanatra, hogy vállalkozóként egyre több szabadidőd van, s azzal foglalkozol végre, amiért valóban elkezdtél vállalkozni. Mert lehet te is tudod, hogy fejlődni kell, csak eddig nem tudtad rávenni magadat, mert túl nagy macerának tartottad. Van egy jó hírem: Igenis automatizálni lehet az ügyfelek kiszolgálását és az adminisztrációt, méghozzá macera nélkül. Ezt adja meg neked a Sales Form, az okos rendelési űrlap. Könnyedén. De mégis milyen vállalkozások tudják igazán kihasználni az előnyeit és mégis hogyan?

 

 

Vajon a te cégednek is hasznos lehet a Sales Form okos rendelési űrlap?
 
 

 

Hogyan élvezheted a vállalkozói szabadságot úgy, hogy közben vevőket szerzel nem veszítesz?


 

Egyik ügyfelem írta, hogy eddig összesen 4 ember fordult vissza a vásárlástól az salesform űrlapon való rendelés folyamata során. Én erre azt tanácsoltam nekik, hogy hívja fel őket telefonon, hiszen megvan neki a telefonszámuk.

Az ügyfelem egy kis hezitálás miatt inkább e-mailt írt nekik. Másnap széles mosollyal jelezte, hogy Balázs, mindegyik megrendelte! Leesett az álla, amikor azt mondtam neki, hogy még ezt is lehet automatizálni, hogy ne neki kelljen kézzel leveleket írni.

Keserű tapasztalat a számomra, hogy a vállalkozóknál, és leginkább a kkv életében a marketingautomatizmus (vagy akár bármely automatizmus) gyakorta a cégnél abban merül ki, hogy az alkalmazottak minden hónapban automatikusan megkapják a fizetésüket.

 



Te is „afféle” vállalkozó vagy?


Ha a többségbe tartozol, akkor nálad ez a szó azt jelenti, hogy olyan óriási a szerepvállalásod a vállalkozásodban, hogy nélküled néhány napon belül megállna az élet. Munkatárstól és árbevételtől függetlenül nem tudsz valódi szabadságra menni.

Ha a papucsban orra bukó gyerekeidet be is vágod a kocsiba, és padlógázzal repülsz a horvát tengerpartra; ott is előkerül az e-mail, a gyors és fontos telefonbeszélgetés vagy az ad-hoc ügyintézés.
 

A „szabadságra menés” sem szabadság valójában. Talán te is az a vállalkozó vagy, akinek csak elméletben, de nem gyakorlatban adatik meg, hogy annyi pénzt termeljen, amennyit akar; és annyi szabadideje legyen, amennyit akar.

A több vevő és több eladás is csak csupán egy vágy, amire égető szükséged van; és nyomasztóan sok energiát raksz bele, hogy elérd azt. De lehet már feladtad, mert ezzel jár a vállalkozói élet.
 

Te workshopokat és tréningeket tartasz.
Te könyvet vagy szoftvert értékesítesz.
Nálad minden adminisztrációval, adminisztrációval és adminisztrációval jár.
Vagy te B2B vagy és nálad minden sokkal bonyolultabb

 

Véled te.

Tudtad azonban, hogy azok a kkv vállalkozások, akik minden teketória nélkül belevágnak az automatizálásba, már 6-9 hónapon belül 10 % árbevételnövekedést érnek el?
B2B és B2C esetében is lehetőséged van az automatizálásra.


 

Sales Form körkép – vajon te is köztük vagy azoknak, akiknek az életét könnyebbé teheti egy okos rendelési űrlap?
 

A Sales Form egy honlapfüggetlen rendelési űrlap.

Azoknak igazán „elsőre szerelem”, akik szeretnék, hogy ne kelljen kézzel rögzíteni a megrendelő adatait a számlázó rendszerébe, kész értékesítési folyamatban gondolkodnak. És szeretnék, ha a fizetés után a terméket vagy a szolgáltatást automatikusan megkapja az ügyfél; aki nem a kézhezvétel után fizet.
 

Akik „nem webáruházként” néhány termékkel, szolgáltattassál is szeretnének ugyanolyan „elegánsan” számlázni és adminisztrálni, mint egy profi webáruház. Azért járnak jól, mert „alig kerül valamibe” áron (akár 35000 Ft ÁFA/év) kaphatnak plusz felszabadult munkanapokat, visszacsalogatott vevőket, és megnövelt végösszegű vásárlásokat.

De nézzük a rejtélyes szolgáltatásokat és az előnyöket.


 

 

Vajon a te cégednek is hasznos lehet a Sales Form okos rendelési űrlap?
 
 

 

Te is szétesel lassan a fizetni "felejtő vevők" miatt?
 


 

Mi lesz a legnagyobb előnyöd, ha konkrét terméket (pl.: könyvet, szoftvert, jegyet) értékesítesz?
 

Lehet, hogy nálad bérletet lehet online vásárolni egy konditeremhez, egy játszóházhoz tánctanfolyamhoz vagy szoláriumhoz. De az is lehet, hogy magazint értékesítesz fél vagy egy éves előfizetésekben, vagy a netes klubtagságokat csapatod a szélben.
 

Ha pedig egyiket sem teszed, akkor itt az ideje, hogy elkezdj olyan terméket kitalálni, amit online azonnal megvesznek tőled és kifizetik bankkártyával. Nem miattam, hanem mert ez fogja kilőni a vállalkozásod nyereségmutatóját.


Egy közös pont mindegyikben lesz: a folyton felejtő vevő.
Aki igényli, megrendeli, vagy regisztrál; majd annyiban hagyja a díjbekérőt. Vagy nem megy el a helyszínre kifizetni azt. De még ha a bankkártyás fizetést is kínálsz neki, elgépeli, félrenyomja, ott hagyja.
 

A Sales Form valójában egy megtestesült memoriter a folyton „felejtőknek”, az elveszett vevőkért: ugyanis segítségével a vásárlódnak e-mailen érkezik az emlékeztető, hogy pulton hagyott egy terméket. Egy rendszer küldi neki az emlékeztetőt, hogy miért hagyta abba a fizetést. Az „elveszett vevő” is megmenthető  telfonnal, e-mail,- és remarketing reklámkampánnyal, mert az adataikat átadja neked a szoftver.

A tökéletes munkatárs a számodra, ha szeretnéd, hogy munkaidő után, hétvégén, ünnepnapokon is tudjanak vásárolni tőled. A kártyás fizetés ugyanis nem függ a banki nyitva tartástól. 

 

 

Vajon a te cégednek is hasznos lehet a Sales Form okos rendelési űrlap?
 
 

 

Ajj, nálad nem lehet hétvégén vásárolni? Pedig a kártyás fizetés nem függ banki nyitva tartástól.



 

A Sales Form visszahozza az elveszett forgalmat. Az ügyfelek adatait átadja a hírlevélküldő- vagy akár a CRM-rendszerednek. Tárolja a sikertelen rendelők adatait is, így akár telefonon is felhívhatnád őket. Vagy átadhatod a hírlevélszoftverednek és az előre beállított hírlevélsorozatot kiküldheted nekik.
 

Nem elég, ha tolod a hirdetést jó széles célzással, és aki meg nem vásárolt elsőre, azt nagy legyintéssel lenézed, lesajnálod vagy elküldöd melegebb éghajlatra.  A „még” nem egyenlő a „sohával”. A Sales Form tucatnyi marketing- és bizalmi elemet tartalmaz, hogy végigvigyék a rendelést.

Egyszerűen kialakítható vele bármilyen funnel: Kézen fogja a vásárlód, okos rendelési űrlapként kezeli a folyamatot (mindig csak a következő lépésre ösztönöz) és átadja a sikeres és a sikertelen vásárlókat a hírlevélküldő rendszerednek.

Kommunikálsz és edukálsz a folyamat során is.

 

Ha több pénzed van, mint eszed, akkor az interruption marketing való neked. Ha több eszed van, mint pénzed, akkor az inbound. – Guy Kawasaki

 

 

Gigantikus előny, hogy ma már nem csupán webáruházban lehet eladni.

 

Kevés, de szuper terméked van? De a postával küldözgeted a vásárlóknak őket és kézi megoldásokkal dolgozod fel?
Talán te is tudod, hogy a webáruház drága, és nem mindig hatékonyak. Nem jók szolgáltatásokhoz vagy ha kevés terméked van. A Sales Form-mal az 50 db-szám alatti termékekkel sem kell lemondanod a netes értékesítésről.


Kevés vállalkozásnak jó megoldás a webáruház

Csak azoknak, akik úgy működnek, mint a sarki bolt. Veszel egy kosarat, beteszed azokat amiket meglátták és szükséged van rá, majd a pénztárnál kifizeted a kosarad tartalmát.

Ha neked nem ilyen terméked van. Ha nálad csak kiválasztja, hogy melyik termék passzol hozzá és nem válogat tovább, akkor te a webáruházzal vevőket veszítesz. Kiteszed az vevőket egy felesleges tortúrának.

Miért kellene nekik kosárba tenniük a terméket és végigmenni a folyamaton, amikor csak ki akarják fizetni és megrendelni?

Ha porszívó robotokat adsz el, ha víztisztítót, ha vannak saját könyveid, 3 féle használati tárgyad, akkor a webáruház hátráltat téged.

Webáruház akkor kell, ha sok kapcsolódó terméked van, illetve ha sok különböző típus létezik az adott termékből, mint pl az autógumik esetén.




Ha workshopokat, tréningeket dobsz a piacra, eltűnnek a „nemfizetőid”
 

Talán neked sem kell vázolni az alábbi szituációt:

Megrendeli vagy jelentkezik, majd megtörténik a nagy semmi.
Ezért a rövid ebédszüneted csak elméletben létező perceiben a workshopok jelentkezőit nyálazod át; ki fizetett, ki nem a díjbekérőd felkérésére. Az adatok és utalások, regisztrációk, díjbekérők kuszasága pedig néha azt eredményezi nálad: hagynád az egészet a csudába.


Ki, mikor, mit egyenlített ki; mikor fog fizetni. A „nemfizetők” számodra pénzügyi veszteséget jelentenek. Mert a kintlévőség egy pénzügyi tétel, ami fáj.

Az ilyen irányú „kintlévőségeidet” viszont könnyedén kezelheted a Sales Formmal, amivel olyan kényelmi funkciókat adhatsz meg a vevőidnek és a saját vállalkozásodnak is (azaz magadnak), amit más nem: az azonnali fizetés lehetőséget, a bankkártyás fizetést.

Mikor gondolkodj benne igazán? Ha fontos neked, hogy ne csak jelentkezzenek, de el is jöjjenek a „vevők”.

 

 

Azok, akik fix árú szolgáltatásokat árulnak, akár "szűrhetik a komoly érdeklődőket" is
 

Funnelbiztos rendelési űrlapként nemcsak termékek esetében (webáruházakat kivéve), de - fix összegű, nem ajánlatalapú – szolgáltatásként is széles mosollyal fogod fogadni.

Különösen akkor lesz számodra megváltás, ha végre komoly érdeklődőkkel akarsz személyesen találkozni. Akik komoly szándékukat már az azonnali fizetési szándékkal is kifejezik.
 

Vagy ahol időpontot egyeztetni csak a belépőterméked megvételével lehet. Személyes konzultációt vagy bejelentkezést tudsz eladni azonnali fizetéssel fogorvosként, nőgyógyászként, pszichológusként, adótanácsadóként vagy akár fodrászként is.

 

Akár a szolgáltatást is odaadhatod neki, ha megtörtént a fizetés. Digitális termék esetén a letöltő linket, szolgáltatás esetén a hozzáférést, rendezvény esetén a jegyet, fizikai termék esetén pedig akár egy logisztikai cégnek a folyamat start-gombjának megnyomását.


 

Havonta ismétlődő utalás alapítványodnak, ha te adományokat is gyűjtesz?
 

Ha rendszeresen adományozók után kutatsz és izzadsz le minden egyes adakozó megszerzése során; akkor valószínűleg téged is fojtogat az alábbi probléma: valahogyan elérni, hogy hatékonyabb legyen az adományozás rendszere. És folyamatos legyen az adományozás.

Adakozni pedig az emberi természet csak akkor szeret, ha nem jár plusz macerával, ha az 1%-os felajánlás sem öt akadálypályán való átkeléssel és túléléssel lehetséges.

 

A magyar segítőkedv amúgy sem teljesít túl fényesen, egy nemzetközi felmérésben 142 országból a 124. helyen végeztünk a elmúlt években.


 

Hogyan szállj szembe a kedvtelenséggel hatékonyan?

Képzeld el, hogy az adományozódnak megadod azt az egyszerűséget, hogy kártyás fizetése során csupán egyszer kell beállítania az összeget, ami minden hónapban automatikusan jóváíródik a számládon.

Te pedig minden egyes utalás után automatikus levélben köszönöd meg az adományát. Rendszeres e-mail-küldéssel automatizálható a kapcsolattartás is.


A Sales Form-mal megvalósítható, hogy az utalásról, mely lehet ismétlődő is; a rendszer automatikus számlát állít ki. Így neked adminisztratív teendőd sem lesz. Az ismétlődő fizetések pedig magukkal hozzák az örökzöld következményt: egy évben az egy adományozóra eső végösszeg több lesz a havi fizetésekkel, mint az évi egyszeri fizetéssel.

A tapasztalatok szerint többet ad az, aki havonta ad, mint az, aki évente egyszer csupán egyetlen összeget.

Látszólag kisebb a terhelés. Kisebb a kiadott összeg. Kisebb a fizetés fájdalma.
Akárcsak a legújabb okoskütyü megvásárlásával a havi törlesztőrészlet fizetése.

 

Amit nem tudsz mérni, azon nem tudsz javítani sem.
 

A Sales Formmal minden nyomon követhető. Minden automatizált és mérhető. Mindenről e-mailt kapsz és az adatokat excel táblába is mentheted.

Mert marketingstratégia csak akkor születhet, ha tudjuk, mikor mi és miért történik. Szinte fülsértő adatot hozok, de az usa-beli b2b marketingvezetők 32%-a torokszorító jelenetekként élik meg a „méréseket”, mert fogalmuk sincs, hogy melyik közösségi csatorna, eszköz hoz nekik bevételt.  

 

Te legyél inkább kivétel ez alól.
 

A Sales Form szoftverével abba a 1%-os kivételes vállalkozói körbe fogsz tartozni akár a B2B-ben is, akinek lehet online bankkártyával fizetni. A sikeres fizetést követően pedig számos automatizmust tudsz elindítani. A vásárlásról megkapja az elektronikus számlát a szamlazz.hu vagy a billingo.hu –tól.

A szoftver programozási tudás és szaki nélkül használható: Nem kell hozzányúlni a meglévő honlapodhoz. Sőt, egyszerre használhatod mindegyikhez. Független a honlapodtól és össze sem kell kötnöd vele.

 

Nem fogsz azon aggódni, hogy megvettél egy szoftvert, de fogalmad sincs, hogyan használd, és mit kell vele csinálnod.
 

Mint amikor a rendszergazdát hívod, hogy állítsa be neked az újonnan vásárolt gépen a legfontosabb beállításokat, és telepítse fel az office-t. Mi a minimál, amit megkövetel tőled a szoftver? Ha többet megtudnál a „szuperhős-rendszeredről”, akkor kattints az infóért ide és tudj meg többet a Sales Form-ról itt >>>

Ne eladni akarj, hanem segítsd hozzá az embereket, hogy vásárolhassanak. Kényelmesen, egyszerűen, választási lehetőséggel. Azért, mert alkalmazkodsz a vevőd életviteléhez. Mert megadod az AHA-hatást, a wow-élményt.

Ha úgy érzed neked is segíthet a Sales Form a vásárlások automatizálásában és a vevők kiszolgálásában, akkor nézd meg a honlapunkat.

Ha pedig tetszett a cikk, akkor támogasd a munkánk egy megosztással.

Vissza

Címkék : salesform, automatizálás, b2b

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink: