Cikkek tőle: Bártfai Balázs

Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Tilos, szabad vagy kötelező fizetési mód választást adni a vevőnek – a választás paradoxonáról

Létezik egy kérdés, amit újra és újra feltesztek nekem a SalesForm adta fizetési lehetőséggel kapcsolatban. Nem igaz, hogy az emberek nem...

Bump ajánlat előnyei

"Bump" termék. Bump ajánlat. Azaz pipálós upsell. Hívták őt már annyifélének, amit az Elisabeth név becenévként életében nem...

Hogyan tartsd bent az embereket az előfizetéses rendszeredben?

Hogyan tudod elérni, hogy továbbra is előfizetőid maradjanak? Hogyan tartsd fenn a figyelmet és érd el, hogy sokáig maradjanak tagok? Az...

Fizikai termékkel lehetetlenség itthon előfizetéses rendszereket kiépíteni?

Nem tudod milyen előfizetéses rendszert lenne érdemes építened? Mindig csak külföldi példákat látsz? Íme egy kis ÖTLETCUNAMI. Valóban...

Előre fizetés – miért előny a szolgáltatást értékesítők számára?

Az előre fizetés az értékesítésedben hatékony. Elsöprően hatékony. A kérdés az, miért konvertál ez a fajta fizetési forma...

Tanulj stratégiai lépéseket az egyik legsikeresebb előfizetéses szolgáltatástól

Hogyan adhat el egy márka 2000 előfizetéses termékdobozt 2 nap alatt és hogyan növekedhet éves szinten 300%-kal? Az egykor hírlevélként...

Kampányolás a gyakorlatban – miért éri meg kampányolni?

Megéri kampányolni. A legtöbb bevételt hozhatja ugyanis a vállalkozásodban. Megértelek, ha most valamiért Bear Grylls-re gondolsz. Ha eddig...

A legjobb előfizetéses szolgáltatások 7 legfőbb tulajdonsága

Neked is van egy dobozod? Mert úgy tűnik ma a borivótól a szépségbloggeren át a lelkes olvasókig mindenkinek van már lassan egy...

Szakértő a saját piacodon – ahol a bevételed felzárkózik a szaktudásod mellé

Hogyan legyél szakértő a saját piacodon? Talán szíved mélyén te is arra vágysz, hogy rögtön te juss az emberek eszébe,...

Sikeres hirdetés 3 titka – pénzköltés helyett csináld okosan

Ha be akarsz indítani egy vállalkozást vagy sikerre akarod vinni a meglévőt, két út áll előtted. Kitapasztalod a buktatókat vagy tanulsz...

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.