5 millió egy csúnya honlappal? Hogyan csinálta?

Kategória: SalesForm | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Szia én Bártfai Balázs vagyok, a SalesForm rendelés automatizáló platformtól. 

 

Azon gondolkodtam, hogy hogyan tudnám neked a lehető legjobban bemutatni, hogy miért is van szükséged digitális értékesítési rendszerre.

 

Lehet, hogy építened kellene egy ilyet. És lehet, hogy a Csak Ennyi Kell, kihíváson részt kellene venned. 

 



 

Arra gondoltam, hogy a legtöbb marketinges elmeséli a saját sikertörténetét. Elmeséli, hogy mennyi pénzt keresett azzal, hogy eladta neked az előző sikertörténetét. Aztán eladja neked azt a sikertörténetet, ami arról szól, hogy mennyi pénzt keresett azzal, hogy eladta nektek az előző sikertörténetet.

 

A saját sikere a termék. 

 

5 millió egy csúnya honlappal? Hogyan csinálta?
 


Amint ezt átlátod, máris büdös lesz az egész...

 

Szóval nem ezt akarom csinálni, bár ez a könnyebb út.

Csak elmonadnám, hogy húúúú, kétszer megtöltöttem a Csak Ennyi Kell kihívást.
Csinálok egy esettanulmányt, hogy húúúú, milyen ügyes vagyok kerestem egy csomó milliót.

Nem!

Inkább azt mondom el, ami sokkal hasznosabb, hogy az, aki elvégezte a kihívást, az hogyan csinált 5 millió forintot a kihívás közepére. 

Izgi? 


Akkor vágjunk bele! 

 

5 millió egy csúnya honlappal? Hogyan csinálta?
 

Kineveted a csúnya honlapokat? Pedig leesne az állad, ha látnád a bankszámlájukat



Az úriembert hívjuk Ferencnek. 
Régóta ismerem, pár éve. 
 

Akkor találkoztunk először, amikor megírtam a Tartalommarketing a gyakorlatban című könyvem, és ott volt egy egész napos előadáson. 
 

Ő is éppen könyvet írt, és érdekelte, hogy a könyvemet hogyan tudja használni értékesítésre. Igazából ő régóta azt keresi, hogy hogyan lehet az interneten keresztül eladni. És nagyon sok mindent tanult a marketingről, de még mindig keresi, hogy mi lenne számára a hatékony megoldást.


Szeretné a vállalkozását modernizálni. Már régóta vállalkozik, és régóta van egy jól működő vállalkozása, csak valahogy ez az internetes jelenlét nem volt meg, nem sikerült neki megtapadni az interneten. 
 

Ő a tipikus ötlet vállalkozó. Ilyen feltaláló típus. Rengeteg ötlete van. Rengeteg jó dologba vág bele, csak éppen az értékesítésnél akadoznak a dolgok. 
 

Valahogy az internetes értékesítést kellene neki rendbe rakni. 
 

Nyilván zajlik az élet, ott van a vállalkozás, történnek események, és így mindig halogatja azt a dolgot, amiről tudja, hogy már meg kellene tenni. 

Ha arra vágyok, hogy legyen egy online értékesítési rendszerem, akkor pusztán az, hogy vágyok rá, az nem jelent semmit. 
 

Ha nincs egy célom, és nincs hozzá egy stratégiám, hogy ezt hogyan fogom elérni, akkor az örökre egy vágy marad. 

 

A legtöbb vállalkozó azt a hibát követi el, hogy megpróbál mindent megtanulni, hogy hogyan kell, és ez akkora hatalmas falat, hogy beleesik a halogatás csapdájába. 

Egyszerűen úgy érezheted, hogy ez túl sok... és jogosan érzitek ezt, hogy ez túl sok. Nem lehet mindent megtanulni.
 

Neked a stratégiát kell tudnod, és meg kell találni azokat az embereket, akik ezt megcsinálják neked. 

 

Szóval Ferenc haladt ezen az úton előre, és minden dologra ráharap, mert úgy gondolja, hogy húúúú, ez nagyon érdekes. Befizet erre is, meg arra is és elkezd tanulni. 

Ott volt a chatbot építő workshopomon is. Megtanult chatbotot építeni, de valójában sosem használta igazán a chatbotokat.

 

És valójában így volt mindennel.  

Végül úgy döntött, hogy eljött a pillanat, benevez a Csak Ennyi Kell Kihívásra

 

A kihíváson sok vállalkozó szembesül azzal a gondolattal, hogy ő a vállalkozása visszahúzó ereje. Hogy annyira lehet sikeres, amennyire sikeres szokásokat használ. 

A kihívás során ugye mindenki azt mondja, hogy... ne csináld, harminc napot, persze, simán beleteszek... a vállalkozásom jövőjére, hát annyit bőven megér.... 

Csak amikor naponta foglalkoznod kéne ezzel egy-két órát, akkor rájössz, hogy ÓÓÓ, egy picit inkább toljuk, és általában 30 napból nem 30 nap lesz, hanem mondjuk hatvan nap, mire elvégzed, vagy kilencven nap, attól függően, mennyire vagy halogatós típus.
 

A lényeg az, hogy a kihívást saját tempómban tudod csinálni.
 

Nincsen megkötés, sem az, hogy egy év alatt végig kell menned rajta, mert bármikor végigmehetsz rajta. 

 

Én annak örülök, ha valaki felszívja magát és 30 nap alatt ezt megcsinálja. Ferenc nem ilyen volt.
 

Ferenc nem tudta végigcsinálni a kihívást, eljutott a kihívás feléig. És onnantól kezdve elkezdett ugrálni az anyagokban, mert jött a koronavírus és neki nagyon gyorsan lépnie kellett, hiszen voltak munkatársai, akik neki dolgoztak és fizetésből éltek. 

 



 

SOS kellett valami olyan új bevételi forrást csinálnia, ami pénzt termel és nem kell őket elküldeni. 

 

Amivel ötletember, gyorsan ki is talált egy terméket. És eljutott arra a pontra, ahova nagyon sokszor eljutott az élete során. 

Hogyan tovább? 

Megvan a termék, megvan a vállalkozási ötlet.
 

Hogyan lesz ebből pénz? A szokásos fal. 


De most jött a nagy felismerés:
- "Most jött el az a pillanat, hogy amit eddig megtanultam a Csak Ennyi Kell kihíváson azt átültetem a gyakorlatba"
 

És ezt csinálta. 

  • Az alapján, amit ott mutattam, megcsinálta a weboldalt. 
  • Az alapján a szöveg alapján megírta a weboldal szövegét. 
  • Az alapján, hogy tanítottam forgalmat terelni, elkezdett hirdetést csinálni.
  • Az alapján, ahogy megtanítottam a rendszer építést, ő elkezdte kiépíteni az értékesítési rendszerét, a SalesFormmal.
     

És elindult!

(mindjárt magmutatom a honlapját)

Kitette a Facebookra, csinált egy oldalt neki, majd csinált egy Facebook posztot.


Eleinte a Facebook oldalról érkeztek a vevők. Nem is mentek el a honlapjára. 

 

Pusztán a Facebook-posztokból jöttek neki az első vásárlások.
Végre egy ötlet elkezdett pénzt termelni az interneten.
 

Ekkor elkezdett azzal foglalkozni, hogy hogyan lehetne megoldani, hogy a weboldaláról is jöjjenek vásárlások.
 

És akkor megkérdezte tőlem:

- "Balázs, nézz már rá az oldalra, hogy mi lehet vele a gond. "
 

A gond az volt vele, hogy élete első weboldala volt. Lila, kék és amit el tudsz képzelni. Látszott rajta, hogy nem profi. Nem épített egyáltalán bizalmat.
 

Mondtam neki, hogy ha ő olyan embereket akar meggyőzni arról, hogy vásárolni akarjanak, akik még nem ismerték őt, nem találkoztak vele, és ez a weboldal az első benyomás, akkor ez hatékonyan nem fog működni így. 
 

Mondtam neki, hogy ne foglalkozzon ezzel. 
 

Az, hogy a Facebook posztjaiból jönnek a vásárlók, ez nagyon jó, mert a Facebook egy ismerős felület.

Megcsinálta a publikálást is, úgy, ahogyan tanulta, a Csak Ennyi Kell kihíváson. 

 



 

A rendelési folyamata a egyszerű:
 

A Facebook posztra az érdeklődő rákattint, eljut a SalesForm-ra és ott meg tudja vásárolni a terméket.

Miután megvásárolta, jön az upsell ajánlat, egy következő nagyobb csomagról és így tovább. Tökéletesen jól működik. 
 

Valójában nem kell weboldal sem az online értékesítéshez, de azért mégiscsak hatékonyabb, igaz? 

 

Szóval a kihívás egy másik résztvevőjét ajánlottam figyelmébe, aki ilyen technikai ember. Nagyon szeret eljátszani a honlapokkal és még élvezi is.
 

Tudod... ne azt nézd HOGYAN tudnád megtanulni, hanem azt, hogy KI tudná neked megcsinálni.

 

Ferenc landing oldala a honlapszerkeszto.hu oldallal készült, amivel nagyon egyszerűen lehet weboldalt készíteni. 


Azt átadta ennek a srácnak, ő szépen ki igazította, nem változtatta meg a szöveget, csak betett képeket, lecserélte a fejlécet, átvariálta a színvilágot, és ennyit csinált. 

Itt megnézheted milyen lett a felturbózott weboldala...

 

Ferenc kifizetett neki egy jelentéktelen összeget, ahhoz képest, amennyi időt és idegességet megspórolt neki. És ennyi volt. 
 

Rendbe rakta egy picit, és máris elkezdett pénzt termelni a honlap is.
 

Emlékszem, hogy amikor megjött az első 1 millió, amikor akkor megjött a 2. millió, és mikor elérte az ötmillió forintos szintet. 

Nem is a pénz itt a nagy öröm. Inkább az, hogy működik.
 

Azóta is mennek az eladások, tehát nem tudom, hogy hol jár már, lehet, hogy tízmilliónál jár az értékesítésben. Nem tudom, és nem is ez a lényeg. 

 

Nem is az a lényeg, hogy Ferenc egy tökéletes értékesítési rendszert rakott-e össze.
Nem!
 

A lényeg, hogy elkezdte és csinálta. 
 

Nem az a lényeg, hogy a weboldalát szépre megcsinálta vagy rosszra csinálta, mert nem volt szép, de megcsinálta
 

A lényeg, hogy leszerződött a bankkal, hogy bevezette a vásárlást, lehetett nála bankkártyával fizetni, és lehetett nála átutalással is vásárolni, hogy csinált Facebook-hirdetést, csinált videóanyagokat a termékhez.... hogy megtanulta, hogyan kommunikálja az ötletét és végre automatizált.
 

A Csak Ennyi Kell kihívás során öt dolgot tanítok meg alapvetően.

 

Mert szerintem tényleg csak ennyi kell ahhoz, hogy te is sikeres online vállalkozást tudjál építeni. 
 

Az első, hogy legyen egy jó ajánlatod. 
Az, hogy van egy terméked, az kevés. Kell belőle egy jó ajánlat. 
 

A második, hogy hogyan kell erről kommunikálnod,
hogyan kell publikálnod, hogyan kell videókat gyártanod, hanganyagot vagy szöveges anyagot. 
 

A harmadik, hogyan építsd meg az értékesítési rendszeredet
a SalesForm segítségével és egy weboldallal, vagy akár a Facebookkal. 
 

A negyedik, hogyan terelj ebbe a rendszerbe forgalmat,
olyan embereket, akik vásárolni akarnak tőled. 
 

És az ötödik hogyan mérd és optimalizáld ezt az egész rendszert.

Ez az öt dolog kell csak ahhoz, hogy te is sikeres legyél. 


Ezt tanítjuk meg neked a csakennyikell.hu oldalon található kihíváson 30 nap alatt.  (ha van még hely csatlakozz, ha lemaradtál, akkor iratkozz fel az Early Bird kedvezményért)

 

Szóval Feri nem csinált tökéleteset, nem mér és nem optimalizál... még.
 

Ezt a lépést teljesen kihagyja. 
 

Az értékesítési rendszer, amit összerakott az egész jó, és nem azért jó, mert szépek a weboldalak.... hiszen ő is maga csinálta, aztán nyilván valaki egy kicsit rendbe szedte neki.... de nem profi... mégis működik. 
 

Feri azt tudja mondani, hogy figyelj, ez is működött. 

Ha felfogad egy profit, akkor mondhatja neki, hogy csináljon egy picit jobbat. Már pénze is van rá bőven.
 

Feri már érti a stratégiát, hogy hogyan működik az értékesítés, érti azt, hogy hogyan kell forgalmat terelni. 

  • Érti azt, hogy milyen szövegnek és tartalomnak kell lennie az oldalon. 
  • Érti azt, hogy hogyan kell átadni az embereknek azt a gondolatot, hogy ez, ami itt van, erre nekik szükségük van! 


Ezeket érti. 

  • És most már látja a gyakorlatban is. 
  • És megépítette végre az első ilyen rendszerét sok-sok év után. 
  • És rákap az ízére, és megépíti majd a következőt, a következőt, meg a következőt is. 


És nem Ferenc az egyetlen, aki ilyen rendszert épített. 

 

Nem ő az egyetlen, aki már 5 millió forint fölött keres. 
 

Többen is vannak, de nem akarom hosszúra húzni ezt a cikket, csak adni akartam neked egy lökést arra, hogy legyél te is megvalósító vállalkozó.
 

Ne halogass és ne gyűjts információkat! 
 

5 millió egy csúnya honlappal? Hogyan csinálta?


Ne azt keresd, hogy te hogyan tudsz dolgokat megcsinálni, hanem azt, hogy mi a stratégia, amit meg kell csinálni és ki az, aki neked ebben tud segíteni.


5 millió egy csúnya honlappal? Hogyan csinálta?

 

Látom a kihívás résztvevőin, hogy elképesztően sok pénzt, százezreket, van aki milliókat ölt már weboldalakba. Hogy azok szépek legyenek, legyenek jó funkcióik és mégsem működtek.
 

Mert ha egy weboldal nem tud eladni, akkor halott!  
 

Teljesen mindegy, mennyi pénzt költesz rá. 
 

Neked egy értékesítési folyamatra, egy digitális értékesítési rendszerre van szükséged, amit hívnak még sales funnelnek vagy értékesítési tölcsérnek is. 


Ha ilyen rendszerre van szükséged, akkor szólj nekünk, vannak partnereink, akik megtanulták, hogyan kellett ilyet építeni és megépítjük neked.
 

Ha pedig megtanulnád, hogy hogyan kell építeni és építenél magadnak bármennyit, akkor vegyél részt a kihíváson. 
Valójában az árban nincs különbség. 
 

Köszönöm, hogy itt voltál és végig olvastad! 

 

Ne felejts el feliratkozni, kérdezz bátran, és ne felejtsd, hogy már csak egy SalesForm kell, hogy elérd.





 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : csakennyikell

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.