A Sales Form így adja vissza a könyvírók szabadságát

Kategória: SalesForm | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Mi szükséges ahhoz, hogy a könyvírás ne egy vagon ablakon kidobott pénz legyen, hanem valóban megérje neked belevágni? Egy könyvet promozó honlap? Egy virágzó kapcsolati tőke az egyik kiadónál? Elegendő pénz, hogy a hirdetésekkel forgalmat terelj a honlapodra?

Valójában egyik sem.

A Sales Form így adja vissza a könyvírók szabadságát

Hogyan lehet egy könyvírásból ma valóban profitálni?


Kérdésem részben költői.
Hiszen ma divat lett könyvet írni.

De belegondoltál-e már abba, hogy a könyvírás projektben a legizzasztóbb kihívás az nem maga az írás, hanem ennél jóval fontosabb területen kellene fényes győzelmet aratnod, hogy megérje neked ÍRNI?

 

Őszintén el kell árulnom: mikor én belevágtam a könyvírásba, úgy gondoltam: megírom majd a könyvem, és pezseg az élet.

 

Túrázni voltam az erdőben, amikor kitaláltam a www.tmgy.info könyvem tartalmát és már csak le kellett írni.

Aztán vért izzadtam azon, hogyan adjam el.

 

 

Én is azokkal a problémákkal küzdöttem, mint minden más könyvíró - mire jutottam?

 

Rá kellett jönnöm, hogy minden könyveladás küldetésben vannak izzasztó kihívások, amiken sokat lehet bukni:

 

  • Ha kiadóba viszed, kevesebb a hasznod (leszedik a hatalmas jutalékot, reklámozás és marketing pedig a béka segge alatt).
     
  • A magán könyvkiadás HIÁBA működik, és el lehet őket adni a neten is; mégis a könyvek 95%-a már a megjelenésük pillanatában vagy előtte bukásra van ítélve.
     
  • Hiába költesz hirdetésekre, ha a látogatók 90%-a nem vásárol a honlapodon.
     
  • Ha van is egy honlapja a könyvednek, azzal nem keresel pénzt, sőt úgy kell minden egyes alkalommal könyörögnöd a WordPress srácnak, hogy adjon hozzá még egy lapot az oldaladhoz, ha egy új ajánlatot találtál ki...

 

 

Mivel lehet a gond, ha a könyved végül ugyanolyan porfogó lesz a polcodon, mint az összes eddig begyűjtött változat; azt leszámítva, hogy ezen a saját portréfotód emlékezetet a keserű tapasztalatra: ebbe is felesleges volt belevágni?

 

Sokan azt hiszik, a könyvük témájával van a baj, mert tenger sok volt a lelkesedés, de még sincs ebben akkora potenciál és érték, mint azt naivan hitték.

Sokan azt hiszik, hogy a körülményeikkel van a gond, mert kétszer ennyi anyagi munícióval kellett volna belevágni (ez a nagyok kiváltsága), de minimum egy „harvardi elismerés” a marketing területén.

 

A legtöbbször azonban nem veled van a gond.
És nem is a témáddal (persze nem árt előtte feltérképezni, hogy valóban piaci igényeket elégít-e ki a könyved témája).

 

De akkor hol a hiba?

A hiba a rendszerben van.
Vagy inkább annak hiányával.

 

A könyvkiadás utáni első videómban elmondom, hogyan kerüld el a könyvkiadás csapdáit!



 

A sikertelen könyvek legnagyobb problémája, hogy írójuk sosem juttatja el azokhoz, akiket a könyv valóban érdekelne: mindezt pedig rendszerben gondolkodva
 

Mert ma egy könyvbemutató-oldal csak egy díszes szóróanyag, ami nem képes eladni.

Mert ma a legtöbben csak költik a pénzt hirdetésekre (amivel forgalomra fáj a foguk és ami meglehetősen drága) és szeretnének vele új vevőket szerzeni, de mindeközben pislognak, mint hal a szatyorban, mert a profitjuk úgy tűnik el, mint szamár a ködben.

 

De ha nem veszel forgalmat, akkor nem veszik a könyved. Ha drágán veszed, akkor pedig nyereséged nem marad.

Ördögi kör, igaz?


 

Hogyan csinálják? - vannak vállalkozók, akik alig foglalkoznak a honlapjaikkal, mégis sikeresek
 

Nincs Dagobert bácsi, sem mutyizás a háttérben.

Pusztán a honlapjuk nem csupán egy szépen elkészített katalógus, hanem erős üzenettel megspékelt valódi étékesítési oldal, ahol a látogatók pontosan tudják, hogy mit csináljanak és merre menjenek.
 

Mert rájöttek arra, hogy könyvüket akkor tudják eladni online, ha azt egy hagyományos termékbemutató oldalról (landing page) teszik. Egy rendelési automatizmussal, mely kezeli a vásárlás teljes folyamatát.

A fizetéstől a számlázáson át, egészen a termék átadásáig.

 

A vásárolt forgalmat azonnal arra a termékoldalra irányítják, ami megoldja a fő problémájukat: itt a problémájuk megoldásáról beszélnek. A megoldás a termékük, amit egyetlen rendelésgomb lenyomásával meg is tudnak rendelni, és ki tudják fizetni bankkártyával vagy utalással.

A teljes folyamat automatizált.

 

Ez egy sales funnel vagy értékesítési tölcsér, ahol a vásárolt forgalom bekerül a tetején...

... és a nyereség pedig kijön az alján.

 

A Sales Form így adja vissza a könyvírók szabadságát

Automatizálod a folyamatokat és ...szívedben máris szól a rock and roll.
De miért is ad neked ekkora eufóriát mindez?


 

Ma a hagyományos honlap nem elég, egy komplex és bevált folyamatra van szükséged a könyveladáshoz
 

A rendelésautomatizmushoz szükséged lesz
 

  • forgalomra (releváns és minőségi forgalom az értékesítési oldaladra)
  • fizetett reklámra
  • folyamatra (nyereséged is legyen, egy eladásra is alkalmas honlappal)

 

A forgalom önmagában nem elég, mert a látogatók akár 90%-a is távozhat az oldaladról anélkül, hogy vásárolt volna.

A fizetett hirdetés sem elég, ha nincs benne stratégia (pl. a látogatókat egy egyszerű elérhetőséggyűjtő oldalra tereled, ahol adsz nekik egy ingyenes ajándékot az e-mail- címükért cserébe - leadeket gyűjtesz-, akiket majd továbbtereled az értékesítési tölcséredbe: ezzel 250 elkért címből lehet akár 12 új könyvvásárlód 5 %-os vásárlási érték mellett.

 

De mondok mást.

30 percig gondolkodtam azon, hogy mit is adhatnék a könyvem vásárlóinak, amiért még fizetnének is.
Közben ittam egy finom bort. Végül csináltam egy digitális munkafüzetet 1750 Ft -ért. Ez elég pénztárcabarát és elég hasznos is.

Ez a könyv összefoglalója.
Csak a jegyzetelést spórolja meg.

 

Mégis közel 3.000.000 Ft -ot kerestem vele. Életem legjobb órabére volt.

 

A könyved rendelésautomatizálása nem állhat meg a feliratkozás utáni vásárlásnál vagy upsell ajánlatnál. A tartalommarketing a gyakorlatban című könyvemnél a BUMP ajánlatból több mint 3 millió forint nyereségem lett.

 

 

De hogyan építs a könyveladáshoz gyorsan és könnyedén sales funnelt, ha nem akarsz programozót fizetni vagy saját hétvégéiddel fizetni?
 

Ma már meg lehet tanulni űrhajót is vezetni, idő - és energiaráfordítás.
De minek, ha nem muszáj?

Lehet százezreket fizetni minden egyes külön oldalért egy programozónak.
De minek, ha létezik ennél pénztárcakímélőbb és egyszerűbb megoldás is?

 

Ráadásul menet közben döbbensz rá, hogy a puzzle-kirakósnak idővel csak egyre több darabja lesz, amit nem tudod hogyan is rakj össze.
 

  • Mennyi szoftvert kellene együtt használnod azért, hogy el tudd adni a terméked és ki fog derülni, hogy ezeket össze kellene kötni valahogy, de ez elképesztően nehéz.
     
  • Az, hogy mennyire komplikált is lehet egy bankkártyás fizetés, egy automataszámlázás megvalósítása egy honlapon, és akkor nyújtja be igényét a hírlevélküldő- és a CRM-rendszered egy kaján vigyorral, hogy ’ én is itt vagyok ám még’.
     
  • Odáig pedig el sem jutsz, hogy a könyvedet ki és hogyan fogja kézbesíteni.

 

 

Neked egy kulcsrakész rendszerre van szükséged, hogy álmaid ne vesszenek el valahol egy sötét lyukban
 

Ami olyan eszközt ad neked, ami segít a könyved eladási mutatóinak növelésében: és sikeresebben add el azt a neten.
A profitot nőjön, ne pedig csökkenjen. Macera nélkül számlázz, kiszállíts, hírlevelet küldj és egyre több nyereségre tegyél szert.

 

Azt, hogy akár 5 egyszerű lépéssel létrehozhasd azt, ami egy fejlesztői csapatnak hetekbe telne.

 

Mindezt úgy, hogy hozzá se kelljen nyúlnod a meglévő honlapodhoz, csupán arra van szükséged, hogy beillessz egy rendelésgombot.

A könyved megvétele pedig azonnal repülőrajtot vesz a bankkártyás fizetéssel, a vevőid azonnal megkapják róla a számlát, bekerülnek a nyilvántartásodba és a logisztikai cég megkezdi a kiszállítást.

 

Bemutatom neked a SalesForm.hu szoftverét, ami képes arra, hogy automatizálja a rendeléseidet technikai tudás vagy programozó nélkül:
 

Morvai Ádám elmondja, hogyan adták ki magánkiadásban az első Instagram marketingkönyvet és miért választották a rendelések automatizáláshoz a SalesForm.hu rendszerét.



Mondhatnám, hogy a vállalkozásod életében a SalesForm évi 25.000 Ft -os díja nem lehet tétel, hiszen ez nem több mint a telefon+internet+tv havi rezsije. Ha lebontom, akkor 2083 Ft havonta.

Ennyiből kijön egy tisztességes ebéd egy nem túl elegáns helyen.
Naponta pedig 69 Ft.
Egy 50 Ft-os és egy 20 Ft -os pénzérme.
Amiért legtöbbször le sem hajolunk az utcán.

Mindezt leírhatnám neked és azt is, hogy mennyi mindent tud tenni a vállalkozásodért a SalesForm, amivel egyre több nyereségre tehetsz szert és megállíthatatlanul növekednél a könyved eladásában is.

 




 

Igen, a SalesForm pont olyan vállalkozóknak készült, mint amilyen te is vagy ...

... akik nem programozók,

... akik nem rendelkeznek komoly technikai tudással,

... akik nem vágynak rá, hogy bonyolult rendszereket használjanak.

 


Sürgethetnélek azzal is, hogy a halogatásoddal mennyi pénzt vesztesz. Nem csak azt, amit nem keresel meg, hanem a SalesForm ára is emelkedni fog a duplájára. A 25.000 Ft -os csomagban pedig csak azok maradnak, akik időben csatlakoztak.
 

Mégsem teszem.

Tudod miért?

Mert nekem az kell, hogy te akard!
 

Azt, hogy te érezd, hogy a Sales Form fog stabil növekedési pályára állítani a könyved eladásában. Ez egy gyorsítósáv, amivel akár 6 perc alatt készen lesz a rendszered. Ismerd meg a beépített marketingfunkciókat és nézd meg a SalesForm admin-felületét, hogy kipróbálhasd élesben, hogyan működik egy Sales Funnel, amit ingyenes eszközökkel raktam össze: mutasd a segítséget.

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : salesform, könyveladás, webáruház, webshippy, fizikai termék

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.