Mi szükséges ahhoz, hogy a könyvírás ne egy vagon ablakon kidobott pénz legyen, hanem valóban megérje neked belevágni? Egy könyvet promozó honlap? Egy virágzó kapcsolati tőke az egyik kiadónál? Elegendő pénz, hogy a hirdetésekkel forgalmat terelj a honlapodra?
Valójában egyik sem.
Hogyan lehet egy könyvírásból ma valóban profitálni?
Kérdésem részben költői.
Hiszen ma divat lett könyvet írni.
De belegondoltál-e már abba, hogy a könyvírás projektben a legizzasztóbb kihívás az nem maga az írás, hanem ennél jóval fontosabb területen kellene fényes győzelmet aratnod, hogy megérje neked ÍRNI?
Őszintén el kell árulnom: mikor én belevágtam a könyvírásba, úgy gondoltam: megírom majd a könyvem, és pezseg az élet.
Túrázni voltam az erdőben, amikor kitaláltam a www.tmgy.info könyvem tartalmát és már csak le kellett írni.
Aztán vért izzadtam azon, hogyan adjam el.
Rá kellett jönnöm, hogy minden könyveladás küldetésben vannak izzasztó kihívások, amiken sokat lehet bukni:
Sokan azt hiszik, a könyvük témájával van a baj, mert tenger sok volt a lelkesedés, de még sincs ebben akkora potenciál és érték, mint azt naivan hitték.
Sokan azt hiszik, hogy a körülményeikkel van a gond, mert kétszer ennyi anyagi munícióval kellett volna belevágni (ez a nagyok kiváltsága), de minimum egy „harvardi elismerés” a marketing területén.
A legtöbbször azonban nem veled van a gond.
És nem is a témáddal (persze nem árt előtte feltérképezni, hogy valóban piaci igényeket elégít-e ki a könyved témája).
A könyvkiadás utáni első videómban elmondom, hogyan kerüld el a könyvkiadás csapdáit!
Mert ma egy könyvbemutató-oldal csak egy díszes szóróanyag, ami nem képes eladni.
Mert ma a legtöbben csak költik a pénzt hirdetésekre (amivel forgalomra fáj a foguk és ami meglehetősen drága) és szeretnének vele új vevőket szerzeni, de mindeközben pislognak, mint hal a szatyorban, mert a profitjuk úgy tűnik el, mint szamár a ködben.
De ha nem veszel forgalmat, akkor nem veszik a könyved. Ha drágán veszed, akkor pedig nyereséged nem marad.
Ördögi kör, igaz?
Nincs Dagobert bácsi, sem mutyizás a háttérben.
Pusztán a honlapjuk nem csupán egy szépen elkészített katalógus, hanem erős üzenettel megspékelt valódi étékesítési oldal, ahol a látogatók pontosan tudják, hogy mit csináljanak és merre menjenek.
A vásárolt forgalmat azonnal arra a termékoldalra irányítják, ami megoldja a fő problémájukat: itt a problémájuk megoldásáról beszélnek. A megoldás a termékük, amit egyetlen rendelésgomb lenyomásával meg is tudnak rendelni, és ki tudják fizetni bankkártyával vagy utalással.
A teljes folyamat automatizált.
Ez egy sales funnel vagy értékesítési tölcsér, ahol a vásárolt forgalom bekerül a tetején...
... és a nyereség pedig kijön az alján.
Automatizálod a folyamatokat és ...szívedben máris szól a rock and roll.
De miért is ad neked ekkora eufóriát mindez?
A rendelésautomatizmushoz szükséged lesz
A forgalom önmagában nem elég, mert a látogatók akár 90%-a is távozhat az oldaladról anélkül, hogy vásárolt volna.
A fizetett hirdetés sem elég, ha nincs benne stratégia (pl. a látogatókat egy egyszerű elérhetőséggyűjtő oldalra tereled, ahol adsz nekik egy ingyenes ajándékot az e-mail- címükért cserébe - leadeket gyűjtesz-, akiket majd továbbtereled az értékesítési tölcséredbe: ezzel 250 elkért címből lehet akár 12 új könyvvásárlód 5 %-os vásárlási érték mellett.
De mondok mást.
30 percig gondolkodtam azon, hogy mit is adhatnék a könyvem vásárlóinak, amiért még fizetnének is.
Közben ittam egy finom bort. Végül csináltam egy digitális munkafüzetet 1750 Ft -ért. Ez elég pénztárcabarát és elég hasznos is.
Ez a könyv összefoglalója.
Csak a jegyzetelést spórolja meg.
Mégis közel 3.000.000 Ft -ot kerestem vele. Életem legjobb órabére volt.
A könyved rendelésautomatizálása nem állhat meg a feliratkozás utáni vásárlásnál vagy upsell ajánlatnál. A tartalommarketing a gyakorlatban című könyvemnél a BUMP ajánlatból több mint 3 millió forint nyereségem lett.
Ma már meg lehet tanulni űrhajót is vezetni, idő - és energiaráfordítás.
De minek, ha nem muszáj?
Lehet százezreket fizetni minden egyes külön oldalért egy programozónak.
De minek, ha létezik ennél pénztárcakímélőbb és egyszerűbb megoldás is?
Ráadásul menet közben döbbensz rá, hogy a puzzle-kirakósnak idővel csak egyre több darabja lesz, amit nem tudod hogyan is rakj össze.
Ami olyan eszközt ad neked, ami segít a könyved eladási mutatóinak növelésében: és sikeresebben add el azt a neten.
A profitot nőjön, ne pedig csökkenjen. Macera nélkül számlázz, kiszállíts, hírlevelet küldj és egyre több nyereségre tegyél szert.
Azt, hogy akár 5 egyszerű lépéssel létrehozhasd azt, ami egy fejlesztői csapatnak hetekbe telne.
Mindezt úgy, hogy hozzá se kelljen nyúlnod a meglévő honlapodhoz, csupán arra van szükséged, hogy beillessz egy rendelésgombot.
A könyved megvétele pedig azonnal repülőrajtot vesz a bankkártyás fizetéssel, a vevőid azonnal megkapják róla a számlát, bekerülnek a nyilvántartásodba és a logisztikai cég megkezdi a kiszállítást.
Morvai Ádám elmondja, hogyan adták ki magánkiadásban az első Instagram marketingkönyvet és miért választották a rendelések automatizáláshoz a SalesForm.hu rendszerét.
Mondhatnám, hogy a vállalkozásod életében a SalesForm évi 25.000 Ft -os díja nem lehet tétel, hiszen ez nem több mint a telefon+internet+tv havi rezsije. Ha lebontom, akkor 2083 Ft havonta.
Ennyiből kijön egy tisztességes ebéd egy nem túl elegáns helyen.
Naponta pedig 69 Ft.
Egy 50 Ft-os és egy 20 Ft -os pénzérme.
Amiért legtöbbször le sem hajolunk az utcán.
Mindezt leírhatnám neked és azt is, hogy mennyi mindent tud tenni a vállalkozásodért a SalesForm, amivel egyre több nyereségre tehetsz szert és megállíthatatlanul növekednél a könyved eladásában is.
Igen, a SalesForm pont olyan vállalkozóknak készült, mint amilyen te is vagy ...
... akik nem programozók,
... akik nem rendelkeznek komoly technikai tudással,
... akik nem vágynak rá, hogy bonyolult rendszereket használjanak.
Sürgethetnélek azzal is, hogy a halogatásoddal mennyi pénzt vesztesz. Nem csak azt, amit nem keresel meg, hanem a SalesForm ára is emelkedni fog a duplájára. A 25.000 Ft -os csomagban pedig csak azok maradnak, akik időben csatlakoztak.
Mégsem teszem.
Tudod miért?
Mert nekem az kell, hogy te akard!
Azt, hogy te érezd, hogy a Sales Form fog stabil növekedési pályára állítani a könyved eladásában. Ez egy gyorsítósáv, amivel akár 6 perc alatt készen lesz a rendszered. Ismerd meg a beépített marketingfunkciókat és nézd meg a SalesForm admin-felületét, hogy kipróbálhasd élesben, hogyan működik egy Sales Funnel, amit ingyenes eszközökkel raktam össze: mutasd a segítséget.
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.
Címkék : salesform, könyveladás, webáruház, webshippy, fizikai termék
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.
Keress a cikkek között:
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.