A sarki bolttól a luxusszállodáig mindenkit megtalál. Nem a C.I.A., csak az ÁNTSZ. Kivétel nélkül kéri, igen akár egyetlen láda gyümölcs miatt is. Rágcsálóirtóként tudod, hogy miről beszélek. Az éves kötelező irtásból automatizáltan profitálhatnál egy törzsvásárlói kör miatt.
Mégsem teszed. Mert azt az utat járod, mint mindenki más: hajkurászod az új ügyfeleket. Mutatok egy automatizációs platformot, mely futószalagon szállítja neked a jövőben a visszatérő ügyfeleket. És egy apró ’unapöti’ plusz melót sem fog neked jelenteni. Túl szép, hogy igaz legyen?
Miért nem automatizált a szolgáltatásod folyamataiban minden részegység? Mutatom, hogy mennyit profitálhatnál belőle, ha az volna.
Jaj, de "cuki" – szól a gyerek az egér láttán az állatkereskedésben.
De egy szupermarket zacskói közül ránk pislogva már kevésbé hasonló reakciót váltana ki belőlünk. Ennek megelőzésére vannak a törvények.
Elméletben – részben – te is ebből élsz rágcsálóirtóként.
Na és persze a sok „megoldandó irtózatos problémából”.
Minden úgy kezdődött, hogy egyik ügyfeled rád talált a Google-ben. Éves kötelező rágcsálóirtás miatt választott ki a nemes feladatra. Más is ajánlotta a szolgáltatásaidat. Bökött hát, épp rád.
Elégedettek voltak. Feladat egy évre pipálva. Talán ajánlanak másoknak is.
Egy év múlva se hírük, se hamvuk. Gyűjtöd az érveket, miért is kéne méltányolniuk idén is szerény személyedet. Álmaidban természetesen már biztos voltál az idei rohamdömpingben.
Akik jobb esetben időben gondoskodnak a rágcsálók irtásáról.
És a törvényben előírt kötelezettségüknek is eleget tesznek.
Hiszen az élelmiszerekkel foglalkozó egységeknél még inkább fokozott a rágcsálóveszély. A három millió forintos kérdés már csak az:
De vajon adott-e nálad mindezekből következve a törzsvásárlók fogalma?
Élelmiszert forgalmazó, árusító, előállító egységeknél a rendszeres rágcsálóirtás megszervezése a legmostohább feladat. Azonban annak elhanyagolása jóval nagyobb anyagi kárt okozhat a számukra – a komoly büntetéseket, a bezárást és a negatív hírértéket is beleértve –, mint néhány megdézsmált termék a raktárban.
Hiába egy igényes, kulturált étterem; a vezető által hozott napi döntések a több profit érdekében születnek meg. A hosszú sorok kígyózásáért megtett erőfeszítéseket egy thanoszi csettintéssel vágja tönkre egy negatív hírverés, egy gigászi büntetés, mely komoly imázs-veszteséget is jelent.
Az anyagi- és imázs-veszteségek elkerülését, az évenkénti rágcsálóirtással épp neked köszönhetik.
Talán te is olyan vállalkozó vagy, aki azt látja, hogy kevés a bevétele és növekedni akar, de nem tudja mivel érhetné el és belekapsz mindenbe.
Adwords, Facebook, hirdetések vaktában.
Holott hiányzik a stratégia.
A SalesForm egy olyan rendelésautomatizációs platform, mely segíteni tud neked, hogy több időd és több bevételed legyen.
Mutatom hogyan.
Úgy tud neked több pénzt termelni az élet, hogy automatizálod mindazt a jelenséget és folyamatot, hogy valaki többször fizessen neked. Netán olyan termékeket kínálsz, amihez szeretnének azonnal hozzájutni vagy épp nem kell hozzá a személyes jelenléted.
A legtöbb konkurensed a honlapján is rögtön a bemutatkozással kezd és az a céljuk, hogy árajánlatot kérjenek tőlük.
Te miért nem csinálod egészen másképp?
A te növekedésed receptje nem túl sok hozzávalót takar:
Több vevőd akkor lesz, ha többet hirdetsz és/vagy több városban vagy jelen. De ez csak akkor fog működni, ha több bevételed lesz.
Több bevételed akkor lesz, ha többet hirdetsz.
Visszatérő vevőid akkor lesznek, ha kialakítasz nekik egy szolgáltatást.
(Pl.: irtás havonta éttermeknek, éves kötelező irtáscsomag.)
Tehát legyél akár gigantikus sikerekben gondolkodó startoló, az üzletben már nem kiskorú „ szerintem jól tolom a bizniszt” féle vállalkozókatona; neked is automatizált bevételre van szükséged.
Ami nem plusz melót ad és csak viszi az idődet.
Felejtsd el az eddigi borús forgatókönyvet.
Képzelj el egy másikat. Ami a jövőben játszódik.
Már egy ideje havi- ill. éves rágcsálóirtás-csomagokat kínálsz az ügyfélkörödnek.
Állandó ügyfelek. Feladatuk sok nincs.
Bankkártyás ismétlődő fizetésnek hála meghatározott időközönként vonod le a pénzt a számlájukról, melyről automatikusan a rendszered számlát is küld nekik.
Levélben automatikusan értesíted őket érkezésed idejéről és annak módjáról.
Elfeledkezni sem tudnak rólad, mert időben érkezel és a folyamat viszi őket automatikusan.
Mintha a gondolataikban olvasnál.
Miközben elmerengenek az orwelli BigBrother és a mindenhol ott vagy jelenségen (e-mail-fiókban, bankjuk értesítései között, kapujuk előtt a kocsival és a munkatársaiddal), ők tulajdonképpen egyetlen plusz feladatot sem kaptak tőled.
Ekkor bizsergést érzel. Mert már tudod.
A rendelésautomatizálással időt vásároltál magadnak.
Hogy mi? Több időd lesz?
Növeld a vásárlóid élettartamát, mert ők jelentik a növekedésed kulcsát! A vásárlói élettartam növelésének létezik ma már egy olyan válfaja, amivel automatizáltan kiszámítható bevételre tehetsz szert.
Kell egy termék, egy szolgáltatás, és egy előfizetéses; havi díjas rendszerrel máris hosszútávú és automatikus bevételed lesz.
Te vészhelyzeti szolgáltatást kínálsz.
Erre pedig a Google keresőt használja mindenki.
Ohh, de az neked drága?
Mi lenne, ha azt mondanám, hogy akár ingyen is hirdethetsz rajta?
Ahhoz, hogy ingyen tudj hirdetni, a következő kell:
A bankkártyás fizetés egy szolgáltatás, úgy is tekints rá.
Ügyfeleid talán olyan cégek, akiknek akár plusz ügyfélélményt adhatnál a bankkártyás fizetés lehetőségével is.
Végre kiszállhatsz a napi kerékből. Mi kell hozzá?
Ők a vállalkozásod lelke.
Mivel alapból kis értékű szolgáltatást kínálsz egy telített piacon, ezért hajts arra a réspiacra, ahol szükség van a rendszeres irtásra.
Ezen a területen úgy tud segíteni neked a SalesForm, hogy automatizálni tudod a díjak levonását. Beállíthatod, hogy minden hónapban, fél évben vagy évente vonja le a díjat. Méghozzá előre.
Majd a megadott időpontban csak megjelentek a helyszínen a megszokott módon.
Nagyobb tételű összegek esetén felkínálhatod a havi részletfizetést is.
A szövegeidben is a szolgáltatásod előnyökre és átélhető élethelyzetekre fordított fókusszal mutasd be.
Olyan tartalmakat kezdj létrehozni, amik elgondolkodtatnak, ráébresztenek valamire, vagy épp szórakoztatóan megmosolyogtatják az olvasókat. (Készíts akár interjúkat azon állandó ügyfeleiddel, akiknek a válláról óriási terhet vettél le azzal, hogy a lehető legegyszerűbben biztosítod számukra az éves kötelező irtásokat.)
Az írásokkal mindeközben demonstrálod, hogy szakértő vagy a témában.
Nem csupán a tartalmaid közérthetősége, a honlapodon az űrlapok bonyolultsága vagy egyszerűsége, a csalitermékeid milyensége, a fizetési folyamatok választhatósága fontos, de az is, hogy melyik lépést melyik követi és mikor.
Tudtad?
A marketingautomatizmus futótűzként terjed a világon. A cégek átlagosan 51% -a használja a marketingautomatizálást. A B2B cégek több mint fele (58%) tervezi a technológia bevezetését. - Emailmonday „Ultimate Marketing Automation" statisztika. (2018)
Bármely konkurenseddel szemben azonos esélyekkel építhetsz fel egy olyan futószalagot, aminek segítségével az új vevők megszerzése és a régi vevők újravásárlásának ösztönzése teljesen automatizált.
Ehhez a fizetési folyamataid átszervezése sem megkerülhetetlen.
Ügyfeleid számottevő összeget spórolhatnának, ha lehetővé tennéd nekik a bankkártyás fizetést egész évben. De a legizgalmasabb az, hogy te akár évi 120-210 ezer Ft-ot is spórolhatnál vele. Tranzakciós díjak nélkül, a pontos összeget megkapva, akár azonnal juthatsz hozzá a pénzedhez.
Arra fejlesztettük ki a SalesFormot, hogy egy honlapfüggetlen rendszerként egy kész honlap esetében magát a fizetési folyamatot és a hozzá kapcsolódó automatizmusokat kezelje egyszerűen.
Mit tapasztalsz a SalesFormmal a vállalkozásodban?
Kevesebb vevőhajkurászást, automatizált állandó bevételt, még kevesebb adminisztrációt, lemondott időpontok helyett előre kifizetett szolgáltatásokat.
És a vevőd?
Kényelmes folyamatokra, ő helyette észben tartott időpontokra és arra, hogy mindig van kire számítania. Megelőzött kártevő-invázió, a szükséges papírok megléte és a teljes nyugalom bármely ellenőrzést illetően.
Az automatizmusok teljes tárháza nyílik meg nálad a bankkártyás fizetéssel, melyet a SalesForm biztosít neked a különböző integrációknak köszönhetően. Tudj meg róla többet, kattints át. Ha egy részletesebb előkonzultációra volna szükséged, akkor erre is lehetőséged van: 50.000 Ft + áfa összegért, ahol beleáshatjuk magunkat a részletekbe. A konzultációt itt tudod megrendelni: bartfaibalazs.hu
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.
Címkék : salesform, rágcsálóirtó szolgáltatás, eladás, vállalkozás
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.
Keress a cikkek között:
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.