Miért gondolkodj coachként automatizmusokban, és hogyan vehet repülőrajtot vele a munkásságod?

Kategória: SalesForm | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Miként add el önmagadat coachként vagy tanácsadóként úgy, hogy az életedet nem megnehezíted még inkább, hanem megkönnyíted? Tanácsadóként és coachként automatizmusokban gondolkodva repülőrajtot vehet a munkásságod. Méghozzá a neten. Ebben segít neked a cikkem.

 

Miért gondolkodj coachként automatizmusokban, és hogyan vehet repülőrajtot vele a munkásságod?

Téged mi segít át, hogy egyszerre több emberhez eljusson a segítséged?


Nyers leszek, és ez lehet most mélyen a bőröd alá fog fúródni:
vállalkozásod csak azon a napon van, amikor teszel azért, hogy vállalkozásod legyen.

Ha valamely napon nem teszel azért, hogy vállalkozásod legyen, akkor azon a napon NINCS vállalkozásod. Mert olyan „ökoszisztémáról beszélünk”, amiben minden mindennel összefügg. És semmi sem megy magától automatikusan.

Kivéve, ha automatizálsz bizonyos folyamatokat (akkor játszi könnyedséggel forognak a kerekek), de ennek eléréshez is lépést kell tenned.

Döntést kell hoznod.
 

 

De tanácsadóként, coachként te is pont ezt teszed.


Célod, hogy pozitív hatást gyakorolj az életekre.

Azért, hogy mások jobban megismerjék önmagukat, az érzelmi reakcióikat; értsék a környezetüket és annak reakcióit. Valamint racionalizálni tudják a folyamataikat, és „egészben lássák a képet”.
 

Fejlesztő, támogató beszélgetések sorozatának eredményeként a konfliktusokat is könnyebben tudják kezelni, miközben te az útjuk teljes hosszában partnerként állsz mellettük. Átsegíted őket a céljuk elérését gátló tényezőkön.

Útmutatást adsz.

 

De tudod mi szükséges mindehhez?
Ahhoz, hogy valóban segítség lehess?



Az, hogy megragadd azon lehetőségeket, amik munkád sikerességét elősegítik.
Amik az időd (neked is csupán 24 óra áll rendelkezésedre egy nap) menedzselésében támogatnak, és amivel egyszerre akár több emberhez is eljuthat a segítséged.

Arra van szükséged, hogy egy partner álljon melletted.
Én egy ilyen partnert hoztam neked segítségképpen. De miről is beszélek?

 

Miért gondolkodj coachként automatizmusokban, és hogyan vehet repülőrajtot vele a munkásságod?

 

Tudásmegosztás kreatívan? Miként add el önmagadat coachként vagy tanácsadóként úgy, hogy az életedet nem megnehezíted, hanem megkönnyíted?


 

A lehetőségek coachként vagy tanácsadóként, amikre eddig lehet csupán vágyként tekintettél?
 

Tegyük fel, hogy párkapcsolati mediátorként és coachként dolgozol. Azaz pároknak, házaspároknak segítesz párkapcsolati problémáik megoldásában.
Sőt, akár párkapcsolati coaching szakmai képzést is tartasz azoknak, akik eredményesen segíteni szeretnének másoknak párkapcsolati problémáik megoldásában.

Oktató is vagy.

 

Ez esetben az alábbi problémák neked is gyakorta kavicsok lehetnek a cipődben:
 

  • Bejelentkeznek hozzád egy időpontra, de nem jönnek el.
     
  • Jelentkeznek a képzésre, majd alábbhagy az elköteleződés lángja a képzés előtt. Gyakorlatban a díjbekérőt sem fizetik ki.
     
  • Perzselő vágyként jelenik meg előtted egy egyszerűbb bevételszerzési lehetőség, amivel végre hivatásodnak élhetsz. Nem csupán bokáig gázolnál a „segítségnyújtás” vízében, de mélyen lemerülnél az óceán mélyére. Több embert érnél el.
     
  • Régi vágyad, hogy végre elismert szakértő lehess a piacodon. Ismerjenek.

 

 

De szemed előtt lebeg az ezzel járó több adminisztráció (számlázások), lemondott rendelések, jelentkezések száma.
Az átláthatatlan folyamatok és annak marketingje. A fizetések nyomon követése. 

 

Létezik egy olyan online partnered, ami céljaid elérésben nem bonyolítja az életedet, hanem inkább egyszerűsíti. Hozok neked néhány ötletet arra, hogy miként add el önmagadat coachként vagy tanácsadóként úgy, hogy az életedet nem megnehezíted, hanem megkönnyíted.

Képzeld el az alábbi lehetőségeket.

 

 

1. A honlapon időpontot foglalnak egy Skype-konzultációra
 

És azonnal kis is fizetik neked azt bankkártyával.
A számla automatikusan kiállítódik. Neked kényelmes és egyszerű. Díjbekérők és lemondott bejelentkezések helyett valóban elkötelezett jelentkezőid lehetnek.

 

 

2. Létrehozol egy Kézikönyvet, melyet honlapodon belépőtermékként értékesíthetsz
 

Amely útmutatást ad a boldog, szerelmes mindennapokhoz.

Egy landing oldalon könnyedén létrehozhatsz nem tétel összegért egy információs-csomagot. Amit akár letölthető, kinyomtatható pdf-ben kaphat meg az illető.
Azonban mindez semmit sem ér, csupán néhány grammnyi üres papír, ha nem jut el azokhoz a személyekhez, akik releváns célcsoportod.

 

Szakmai tudásodat értékesítve úgy is lehet belőled író, hogy egyetlen könyvet sem nyomtat ki neked a nyomda. Az e-book például a szakmai könyved azon elektromos változata lehet, melynek értékesítése a statisztikák szerint 2018-ban várhatóan a globális könyvértékesítés körülbelül egynegyedének felel majd meg.
 

 

3. Létrehozol a tudásodból mp3 hanganyagokat vagy videósorozatokat.
 

Termékként CD-n is értékesítheted, de digitálisan is letölthetővé vagy hozzáférhetővé teheted a vásárló számára.

Az előfizetéséért cserébe adott videós szakmai anyagaidhoz hozzájutva egyszerre jóval több embernek lehetsz segítség. Akik idővel a személyes találkozóra is szívesebben kérnek nálad időpontot.

Hiszen már ismernek. Szakértőként.


 

Megmutatnád, hogy coachként miért pont téged válasszanak?

Úgy tűnik, hogy a netforgalom 80 százaléka néhány éven belül a videókból érkezik majd a jövőben, és a videó lesz a favorit, ha infót keresünk bármiről is.
Jól jönne még néhány ötlet? Ebben a cikkben összeszedtem még néhányat >>>

 

Miért gondolkodj coachként automatizmusokban, és hogyan vehet repülőrajtot vele a munkásságod?

A netforgalom 80 százaléka néhány éven belül a videókból érkezik majd.

 

Az ötleteid kivitelezésére  létezik egy módszer, ami stabil növekedési pályára állítja a vállalkozásodat.  Ez pedig nem más, mint az automatizálás.

 

 

Az Interneten keresztül kivitelezett információeladás során ezek a folyamatok is automatizálhatóak:
 

  • az érdeklődők megszerzése
  • az érdeklődők tájékoztatása
  • az érdeklődők vevőkké nevelése (hírlevélkampányok és automatizmusok: pl. mailerlite, activecampaign, webgalamb, zapier; upsell, dowsell, bump ajánlatok)
  • a régi vevők újravásárlása
  • a vevői visszajelzések gyűjtése
  • a vevők kiszolgálása (pl. automata logisztika a webshippy és a webshopiroda cégekkel)
     
  • az ügyfélszolgálat
  • a kommunikáció
  • ...és legfőképpen az online fizetés és a számlázás. Bankkártyás fizetés: (otp, cib, paypal, barion); egykattintásos fizetés; ismétlődő fizetés.
     

 

Képzeld el, hogy a kártyás fizetés esetén automata számlakibocsátás történik, a rendelés-visszagazolást sem te küldöd ki, hanem a rendszer és akár a teljesítés is megtörténhet automatikusan digitális termék esetében is azonnal.
 

A Sales Form az online bankkártyás fizetést megvalósító egyetlen rendszer, aminek annyira egyszerű a működési elve, hogy nem kell megtanulni használni, sőt ha egyszer beállítottad, hozzá sem kell nyúlni. A Sales Form tucatnyi marketing- és bizalmi elemet tartalmaz, hogy végigvigyék nálad a rendelést.

Segít automatizálni a folyamataidat.

 

Coachként vagy tanácsadóként te is egyetértesz velem, hogy a siker első számú lépése, hogyha valaki tesz a saját fejlődéséért. Mert valójában soha nem egy termék fog változást hozni. Hanem az a hozzáállás, ami ott áll az egész mögött! Nos, készen állsz arra, hogy szakmai tudásod és segítőkészséged repülőrajtot vegyen egy szerelem-munkatárssal? Akkor ismerd meg a Sales Formot közelebbről.

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : egyszemélyes vállalkozás, KATA, szolgáltatás, esettanulmány

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.