A Sales Form (okos rendelési űrlap) segítségével létre tudsz hozni egy olyan bankkártyás vásárlási folyamatot a honlapodon, ami vásárlás után automatikusan le fog vonni egy általad meghatározott összeget a vevőid bankkártyájáról. Néhány kattintgatással, komoly összegű fejlesztések nélkül tudsz akár előfizetői rendszert felállítani és bankkártyaadatokat elfogadni. De mi a fenének kellene neked ilyen?
Ismerd meg a saját céged lehetőségeit a nonprofit szervezetek pozitív példáin keresztül - mutatom az eredményeket
Rendszeresen fizetnek, te rendszeresen szolgáltatsz.
Külföldön már nagyon menő a „havi terheléses kivitelezés” magazinok, dobozos termékek esetében. Vagy, ha rendszeres karbantartást esetleg garanciát biztosítasz, és még ezernyi területen.
Köztük a nonprofit szervezetek adománygyűjtő folyamataiban is.
Mi lenne, ha ezt a rendszert akár adománygyűjtés céljából (nonprofit szervezetek) itthon is megvalósíthatnák az alapítványok? Mondok jobbat, miért nem csinálod meg te is a vállalkozásodban?
Ugye figyeled?
rendszeres havi terhelés
ismétlődő fizetés
részletfizetés automatikusan
1 click upsell vagy bump ajánlat
Amely kulcsszavak neked a gyakorlatban annyit jelentenek, hogy csak minimális adminisztrációval, neked néhány kattintgatással járó, fejlesztés nélkül létrejövő „értékesítési rendszered” lesz.
Mert a legtöbb ügyfeled - ha nem is gondolod - egyenesen imádja az ilyet, mert gyorsabb előkapni a pénztárcából a bankkártyát, mint postára járni egy csekkel, vagy belépni a netbanki felületre és a díjbekérő vizslatásával bepötyögni a számlaszámot, az utalás összegét, a nevet és a közleményt.
Ezzel a fizetéssel teljesen automatikus a fizetés. Egy előfizetés „megkötése, igénylése” után automatikusan vonódik le havonta a havidíj egészen addig, amíg előfizető az illető.
Az ügyfelednek biztonságos, hiszen a bank úgynevezett visszahívási (chargeback) funkciója ad nyugalmat a számára. Ha illetéktelen terhelést látna a bankkártyáján, akkor csak jelzi a bankja ügyfélszolgálatának és az összeget visszahelyezik a számlájára.
A cikkben most megmutatom neked az 5 fő okot (vagy annál is többet), miért csináld meg te is a bankkártyás fizetést.
Nonprofit szervezetnek, ha nincs havi adományozóprogramja, akkor hiányoznak a lehetőségei arra, hogy több pénzt szerezzen meg - egy hosszabb időszakot áttekintve ill. kivetítve.
Mennyi elbukott pénzről van szó?
Nos, átlagosan egy adományozó, aki ismétlődő adományokra adja a fejét évente 42% -kal több pénzt hagy ott; mint az, aki csak egyszeri „levegővétellel ad”. És ez nem csak a pénzről szól.
Számos előnye van a visszatérő havi adományoknak mind a nonprofit, mind pedig az adományozók számára. Adakozni pedig az emberi természet csak akkor szeret, ha nem jár plusz macerával, ha az 1%-os felajánlás sem öt akadálypályán való átkeléssel és túléléssel lehetséges.
A magyar segítőkedv amúgy sem tekinthető jelesre vizsgázottnak, egy nemzetközi felmérésben 142 országból a 124. helyen végeztünk a elmúlt években.
És folyamatos legyen az adományozás.
A Sales Form-mal megvalósítható, hogy az utalásról, mely lehet ismétlődő is; a rendszer automatikus számlát állítson ki. Így neked adminisztratív teendőd sem lesz.
Mutatom az 5 fő okot a havi ismétlődő terhelésekre és azt is, hogy a Sales Form hogyan segít neked ezt elérni.
A tapasztalatok szerint többet ad az, aki havonta ad, mint az, aki évente egyszer csupán egyetlen összeget. Ahogy említettem az ismétlődő adományozók évente átlagosan 42% -kal többet adnak, mint azok az adományozók, akik egyszeri adományokat adnak.
Ezeknek az állandó támogatóknak az esetében az élethosszig tartó bevétel 600-800% -kal magasabb, mint az „egyszeri” adományozók éves támogatása. Élethosszra kivetítve többet hagynak ott, mintha egyszeri összegekkel fizetnének.
Akár egy törlesztőrészlet a mosógépre.
Képzeld el, hogy te minden egyes utalás után automatikus levélben köszönöd meg az adományát. Rendszeres e-mail-küldéssel automatizálható a kapcsolattartás is az adományozóval.
Azok az adományozók, akik „csupán egylevegővel „egyszeri összeggel adományoznak”, azok 70 %-a soha nem tér vissza ehhez a cselekedetéhez.
Azon adományozók viszont, akik programon keresztül adnak, azoknak az első évben mért megtartása elérheti a 80%-ot is; és aktívak maradnak akár 4 évig is.
Mind adminisztratív, mind a marketing területén. Nem szükséges kikeresned a vevő adatait, megnyitni a számlázót. Begépelni. Kinyomtatni. Elküldeni vagy postára adni. Aztán várni…várni…várni, míg végül befizetik.
Képzeld el, hogy a hó eleji adminisztratív napok helyett - melyet az irodában görnyedéssel töltöttél - azt csinálhatod, amit valójában szeretsz. A stratégiai feladatokkal építheted végre a vállalkozásod, mert az operatív teendőkkel csak működteted.
Az új adományozók hajkurászása az alapítványok esetében több erőforrást, munkaerőt (időt) és költséget igényel, mint a meglévő adományozókkal való sikeres együttműködés fenntartása.
Olyan 24 órában működő rendszerrel dolgozol majd együtt, mely nonstop kiszolgál téged és a vevőidet. Ha tudod, hogy milyen irdatlan mennyiségű pénzveszteséget jelent neked egy munkavállaló, aki nem vált be, vagy ha hosszú ideig nem találod az álomalkalmazottad, akkor tudod miről beszélek.
A Sales Formmal lesz egy 24 órában dolgozó online munkatársad, az igazi „virtuális asszisztencia” megvalósítója lesz: marketing területén, adminisztrációban is.
Képzeld el, hogy az adományozódnak megadod azt az egyszerűséget, hogy kártyás fizetése során csupán egyszer kell beállítania az összeget, ami minden hónapban automatikusan jóváíródik a számládon.
Tudtad?
Miközben az adományozók tétováznak egy egyszeri 60 ezer FT-os adomány kiadásán, gyakran kényelmesnek találják viszont a visszatérő 5000 Ft-os adományok lehetőségét egy évre. Ezek a kisebb havi kifizetések viszont neked nagyobb éves összeget hoznak a konyhára, mint az egyszeri 60 ezer Ft-os adomány (ez utóbbiból ugyanis kevesebbet zsebelnél be).
Ráadásul akárhol kivitelezhetik az adományozást, például mobiltelefonjukon, honlapodon keresztül, QR-kód segítségével.
Rendszeresen élvezik a "jó érzést", ami a támogatás jelent a számukra, mert te e-mail vagy telefon formájában felhívod a figyelmet rá. Az adományozók egyre inkább elköteleződnek az ügy iránt. A te ügyed iránt.
Jobban, mint az „egyszer adók”.
A havi adományozók nemcsak hűségesek és elkötelezettek, de aktívabbak is lehetnek más eseményeid, kampányaid iránt.
Ha fenntartható, kiszámítható jövedelemre vágysz, ami megváltoztathatja a szervezeted sorsát is, akkor a sikerhez elengedhetetlen a 21. században az automatikus terhelést biztosító, adományozói rendszer.
Azaz a bankkártyás fizetés bevezetése.
A rendszeres terhelés rögzítése akár ilyen könnyen is megvalósulhat:
A vevőnek nem szükséges havonta utalni, ami macera és nem szükséges egy évet előre sem kifizetnie, ami pedig anyagilag ott épp akkor nagyobb költség a számára. Az online bankkártyával ez a kényelmes folyamat automatikusan történik. A számlát is megkapja azonnal.
Csupán a bankkal szükséges szerződést kötnöd, ahol átvizsgálják a cégedet. Majd kapsz egy teszt kulcsot, ami alapján elkészül a fizetési rendszered. Ezzel a lehetőséggel nem lesz nagy ördöngösség megoldani, hogy rendszeresen terhelhess kártyákat. Integrált a számlázóprogramoddal, hírlevélszoftvereddle is.
Az etikus működés megköveteli, hogy csak biztonságos rendszereket használj – mind a magad, mind az adományozóid érdekében. A Sales Formmal pedig már nincs akadály egy komplex előfizetéses rendszer létrehozásában. Milyen marketingautomatizmusokat valósíthatsz meg még a Sales Formmal? Kattints a honlapra és tudd meg.
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.
Címkék : adománygyűjtés, salesform, bankkártyás fizetés, kisvállalkozás
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.
Keress a cikkek között:
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.