MiniCRM ügyfeleknek: Hogyan növelheted az ügyfélélményt még jobban, hogy önműködő vállalkozásod legyen?

Kategória: Automatizmusok | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

A MiniCRM megadja neked a vállalkozásod egyik, és „ez az, ami számít” hozzávalóját: az ügyfélélményt. És fontos szereplőként lép fel az omnichannel értékesítésben. Mik is ezek pontosan? (A cikkből megtudod.) És hogyan segít hozzá a Sales Form, az okos rendelési űrlap a MiniCRM-integrációval, hogy még több bevételt csinálhass, arányaiban kevesebb költséggel; vagy padlógázzal az élre törve növelhesd még inkább az ügyfélélményt?

 

 

MiniCRM ügyfeleknek: Hogyan növelheted az ügyfélélményt még jobban, hogy önműködő vállalkozásod legyen?
 

Mi a kis cégek legnagyobb versenyelőnye? Amire irigyek a multik és amire neked is gyúrnod kellene?


Hadd tegyek fel neked egy őszinte kérdést: 100 %-ig biztos vagy abban, hogy plafonon van a vállalkozásod az ügyfélélmény megteremtésében?


Vagy egészen biztosan tisztában vagy vele, mit is jelent az ügyfélélmény egy vállalkozásban, és hogy egyáltalán miért égetően fontos az, hogy ne csak pislákoljon benne?

A cikk végére minden választ tudni fogsz. 

 

Ez a téma azért különösen fontos, mert olyan „ügyfélkezelési módszert” mutatok, ami az online marketing jövője (többek között ez is).

 

MiniCRM. Használod. Ismered.

 

Ezért már egy jó ideje nem vakon repülsz. Tudatosan használod az ügyféllistádat.
Tudod, mit akarsz.

 

Te már nem megtört emberként foglalod le a nyaralási szálláshelyet, mert ott mered hagyni a brigádot. Mindenki tudja, hogy kinek mi a pontos feladata.

Korábban a rengeteg érdeklődőt nem tudtad feldolgozni, kevesebbet adtál el, és az árajánlat töredékéből született csak üzlet. Reklámüzeneteidet pedig röhögve törölték, és mindemellett elavult módszerekkel próbáltad nyilvántartani az adatokat.

 

Nem csoda, hogy pislákoló munkakedvvel ültél a gép elé minden egyes reggel. Ma viszont te is imádod, hogy olyan vagy, mint a CIA. Mindent tudsz az ügyfeleidről.

 

A Mini CRM óta pezseg az élet.
Ráhibáztam?


Ha most mosolyt csaltam az arcodra, és csak remélni mered, hogy épp nem rád figyel árgus szemmel a fél iroda; akkor javaslom csukd be az ajtót, vagy takard el magad valahogyan, bárhol is vagy.
 

Mert olyan előnyöket hozok neked a MiniCRM rejtett bugyraiból, ami teljes figyelmet kíván.

 

Olyan „titok”, szemlélet birtokában vagy már most is, amivel rendre borsot törhetsz a konkurenciád orra alá, mert jobban csinálhatod, mint ők. Tudod az infókat, tudsz dolgokat a vevődről. Arra pedig már rájöttél, hogy az információ hatalom.

A birtokodban lévő információknak megfelelően tudod alakítani a kommunikációdat.
Az ezzel járó versenyelőnyt pedig élvezed.
 

Mert végre nem erőből csinálod.
Ezért a MiniCRM-től kapott számlád az egyik olyan számla, amit nem húzott szájjal fizetsz ki.
 

Klassz lenne, ha a számlák között több ilyen is lenne, ugye? Ezt a „titkos vállalkozói életedet” teszem neked még eredményesebbé ezzel a cikkel.
 
Hozzásegítelek, hogy ügyfeleid, vásárlóid még elkényeztetettebb módon érezzék magukat. Mert a rugalmasság az egyik legfontosabb aduászod. Még mindig. Mert az ügyfélélmény egy pénzügyi forrásod – hiánya viszont pénzügyi veszteséged.


 

Mert ne vedd biztosra, hogy vevőd ezután is tőled fog vásárolni
 

Ügyfélélmény. Customer experience.
Vagy hívd úgy, ahogy szimpatikus.
 

Naná, hogy azt szeretnéd az ügyfélélménnyel is elérni, amire végső soron a szíved mélyén vágysz.

Több bevétel. Mindezt hatékonyabban, arányaiban kevesebb költséggel.


Azonban eléréséhez kell egy olyan hozzávaló is, ami mostanság úton útfélen igen népszerű kifejezés: az omnichannel. Ami azért segít több bevételhez, mert több embert tudsz elérni és mozgósítani, méghozzá több csatornán keresztül. Ráadásul az ügyfélélmény miatt könnyebb lesz őket rávenni a vásárlásra.

 



Omnichannel - Mi is ez pontosan?

Az az összefüggésekre törekvő rendszer (Egerszegi Krisztiánnal, a MiniCRM tulajdonos ügyvezetőjével való beszélgetésem részletét itt találod), amelyben a vevők több csatornán is eljuthatnak a kínált terméked megvásárlásáig. Azonban minél inkább lélegzetelállító, annál inkább fullasztó is a helyzet.

Minél több csatornán kommunikálsz, annál nehezebb a meghatározó információkat átláthatóan kezelni.
Ha azonban ezek a lehetséges vásárlói utak a különböző csatornákon mind egy rendszerbe vannak összefűzve, akkor egymást támogatva két igen nagy végeredményt fognak szülni neked:

 

  • az értékesítés hatékonyabb lesz,
  • és megadhatod végre a hőn áhított ügyfélélményt.

 

Nem elég pusztán az, ha sok csatornát használsz. Csak akkor fogod ezt sikerre vinni, ha összehangoltan, rendszerben teszed.

Miért is?

Mert a sok csatornán zajló hirdetésre összességében kevesebbet kell költened, mintha külön-külön mindenhol futtatnád a hirdetéseket. Azért, mert ezzel olyan vevőket is meg tudsz tartani, akik korábban kipotyogtak, lemorzsolódtak.

 

Ha az ügyfélélményt maximálisan kihasználod, akkor:

 

  • „Már megint nálad fognak kikötni” – a hozzád hű vásárlóidat viszont újra megszerezni jóval kevesebb pénzbe kerül, mint bármelyik új, másik vevőt.
  • „A szájukra vesznek, de nem rossz értelemben véve”- végre te leszel az a szolgáltató, akit ajánlanak. Önként. Dalolva.  
  • „Mert az ügyfélélményt maximálisara tekerve a magasabb árakat is könnyebben kipréseled a vállalkozásodból.” Nem a konkurensed árait bújva hozod meg a döntéseidet, hanem értékalapon árazol. Nem lesz ciki többet elkérni.

 

Nos, milyen kép él rólad a vásárlókban?
A kkv tulajdonsok 65 % az ügyfelek kiszolgálásán javítana. És te?

(Forrás: Gleansight Benchmark Report: CRM for SMB (small and midsized businesses) - 2014)

 

 

Barátságos, ügyfélközpontú vállalkozás – így rakd rá a nitrót

 

Az ügyfélélmény hasznos, fontos, de hallom a gondolataidat: hogyan lehetne még nitrót is rakni az eddigi, szuperül bevált rendszereidre? Méghozzá irdatlan mennyiségű pénz rááldozása és fölösleges körök megfutása nélkül?

Mert a macera… na az az, ami nem hiányzik neked sem.

 

Gondolkodj rendszerben - ismerősen cseng, ugye?

 

Ha rendszert vittél az életedbe, akkor nemcsak a cégedben tudsz dolgozni, mint egy napi tűzoltás, hanem azon tudsz dolgozni. Nem arról van szó, hogy hogyan tudsz alkalmazni egy marketingtrükköt arra, hogy több vevőd legyen, nagyobb bevételed.

Nemcsak abban segít, hogy jobban kommunikálj a vevőd felé, több vásárlód legyen, hanem abban is segít, hogy az munkatársaidnak  hatékonyabb legyen a munkája, neked cégvezetőként pedig, hogy több szabadidőd legyen. Ne függj az alkalmazottaidtól.

 


És akár - ha úgy döntesz-, akkor ki tudj szállni a cégedből.
Mert felépítettél valamit.
Egy rendszert. Egy szemléletmóddal.
Ezért használod a MiniCRM-et is.
 

 

Ha az összes kommunikációs csatornád egyidejűleg használod; és ezek a csatornák egymáshoz tapadva a legjobb vásárlói élményt nyújtják, akkor az omnichannel nálad is ismerős fogalom. Még, ha maga a szó újdonság is.
 

Mert az összefüggésekre törekszel.
Mint egy pókhálóstratégia.

 


Pókhálóstratégia - de mi kell az omnichannel kidolgozásához, létrehozásához?
 

A sokcsatornás rendszered azonban éhezni fog az alábbi hozzávalók nélkül. És így az ügyfélélmény is egy hőn áhított cél marad csupán .
 

Adat. Amennyi csak rendelkezésre áll.
És rendszerek, módszerek, eljárások, amik ezeket kezelik. Élettel töltik meg.
És amikkel wow-élményt nyújthatsz.

 

Nem elég, ha a megvalósult vásárlások adatait elemzed.  Nem elég, ha érdeklődőidet megkérdezed, vagy figyeled az iparági trendeket. Az sem elég, ha csupán elemzel.

Kell még ehhez valami, ami megadhatja az ügyfélélményt. Az AHA-hatást.
Bármi olyan eszköz, módszer, kivitelezési megoldás, ami kiváltja a wow-élményt.

 

  • Amivel kényelmet teremtetsz meg.
  • Amivel egyszerűséget biztosítasz.
  • Amivel választási lehetőséget adsz.

 

Nem csupán az, hogy az 5 éve a rendszerben lévő ügyfeledet - akivel évi 10 alkalommal kávézol és aki a karácsonyi fotóját küldözgeti neked - a beosztottad nem magázza le csípőből.

Nem csak az, hogy ma már csak ott hirdetsz, ahonnan a valódi vevők érkeznek. Statisztikák alapján rögtön felismered melyikből lesz vevő. Így személyre szabott ajánlatokkal telibe találsz az esetükben.

Vagy, hogy alkalmazottjaid át tudják venni a feladatokat egymástól. És nem fogod jeges csenddel fogadni a legújabb sztorit, hogy melyik volt alkalmazottad viszi az adataidat, ügyfeleidet a konkurens vállalkozóknak.

 

Hanem az is, hogy online foglalhat jegyet, átvételi ponton is hozzájuthat a termékedhez, nem csupán futárral; vagy fizetési lehetőséget biztosítasz neki. Nálad van az utánvét, átutalásos, bankkártyás és PayPal-os fizetés is. Mert ugye az emberek egyre többet vannak jelen a neten (forrás: Ksh).

 

 

Tudtad? Ha készpénzzel fizetnek nálad a vevők, akkor sokkal nagyobb fizikai fájdalmat okozol nekik

 

Hogyan is okozhatnál te fájdalmat a vevődnek egy készpénzes fizetés miatt? Úgy, hogy szó szerint fájdalmat váltasz ki belőle. Fájdalmas emlékképként élsz majd benne.

Egy készpénzes fizetésnél az agy fájdalomközpontja (insula- az agy fájdalomérzékelésért felelős része) aktív lesz. Bankkártyás fizetésnél ez elenyésző.


 

Ezt igyekszik alátámasztani a neuroeconomia is - az meg mi?

Olyan terület, mely a gazdasági döntéshozatalt ösztönző mentális folyamatokat vizsgálja.
A fizetés fájdalmának kutatása a Carnegie Mellon, a Stanford és az MIT kutatói fejéből pattant ki. A "Neuron" folyóiratban megjelent tanulmányról itt olvashatsz
 

A pénzköltés bizony fájdalmas tevékenység.
Ki gondolta volna. Máris eszedbe jutott felülértékelni az edzőteremben megélt izzasztóan fájdalmas perceket?
 

A kutatók célja az is, hogy végre tudományosan is megmagyarázhassák, hogy az emberek miért költenek többet kártyával, mint készpénzzel.

Gondolj bele a legutolsó hipermarketes vásárlásodra. Csak odaérintetted a kártyát, majd a virtuális térben történt valami, amiről tudni se akarsz, hogyan működik. De nem érezted a fizetés valódi fájdalmát.

 

Adam Carrol When money isn’t real: the $10,000 experiment c. Ted - előadását érdemes megnézned.

 

Azt a jelenséget járja körbe, hogy vevőd akár többet és könnyebben fizet kártyás, vagy utalásos fizetésnél, mint készpénzes fizetés során. Hiszen nem érzi a költekezést – szemben azzal, amikor kivesz a pénztárcájából egy húszezrest, majd torokszorító jelenet során átnyújtja a boltosnak.

 

Látta, fogta. Volt és nincs.

 

MiniCRM ügyfeleknek: Hogyan növelheted az ügyfélélményt még jobban, hogy önműködő vállalkozásod legyen?
A virtuális világban „csak” számokkal „dobálódzik”. Így Bankkártyás fizetési módszerekkel akár csökkentheted a fájdalomérzetet benne.

Ügyfélélmény e szempontból is pipálva.
Hiszen nem kínzod őt feleslegesen.

 

 

MiniCRM – Gondolkodj rendszerben…és ha kell, egészítsd ki a rendszered

 

A CRM már nem a multik „játékszere”.
És ez téged is felvillanyoz.

Mert végre KKV-ként is van lehetőséged valóban fejlődni. Értékesítésed hatékonyabb lehet. Időt spórolsz, plusz bevételt szerzel és könnyebben megtartod a meglevő ügyfeleidet.

 

Kihagytam valamit?

Te mennyire igyekszel alkalmazkodni a vevőd életviteléhez? Nem kell lemondanod a saját és szeretett, bevált rendszeredről. Ehhez társul egy másik, amivel nitrót kapcsolhatsz az ügyfélélmény-küldetésedre.

 

Amivel kényelmet, választási lehetőséget adhatsz a fizetésben a vevőidnek, amivel nem okozol „felesleges fájdalmat” nekik.

Ha eddig a MiniCRM űrlapján keresztül fogadtál rendeléseket, azt most könnyedén kiválthatod a Sales Formmal.

 

 

Sales Form – mit takar a gyakorlatban?

 

A szemet szúró fejlődést az hozza el nálad a vállalkozásod automatizációját illetően, ha az online fizetést és a számlázást automatizálod le. A Sales Formmal tudnak nálad bankkártyával fizetni, majd megkapják a számlát és bekerülnek az adataik a MiniCRM rendszerébe is.

 

A Sales Form:

  • Támogatja a bankkártyás fizetést, az ismétlődő fizetéseket és a kétlépcsős fizetést is
     
  • Egyszerűen kialakítható vele bármilyen funnel: Kézen fogja a vásárlód, okos rendelési űrlapként kezeli a folyamatot (mindig csak a következő lépésre ösztönöz) és tud kommunikálni a saját hírlevélküldő rendszereddel.
     
  • Visszahozza az elveszett forgalmat: Ha sikertelen a fizetés, akkor jön a remarketing reklám és a hírlevélsorozat (follow-up). Sikertelen fizetés esetén visszahozó üzeneteket küld.
     
  • Az ügyfelek adatait átadja a hírlevélküldő vagy CRM-rendszerednek.
     
  • Automatikusan méri a konverziókat és azok összegét.
     
  • Perszonalizált marketingben utazik: bármelyik termékednél akad el a látogatód, olyan reklámokat fog látni és olyan e-mail üzeneteket, amik kifejezetten neki szólnak és segítik, hogy tovább lépjen az értékesítési folyamatban.
     
  • Tárolja a sikertelen rendelők adatait is, így akár telefonon is felhívhatnád őket. Vagy átadhatod a hírlevélszoftverednek és az előre beállított hírlevélsorozatot kiküldheted nekik. A gyorsaság miatt többen fognak vásárolni nálad és csökken a humánerőforrás igényed.
     
  • A rendelési felületen BUMP ajánlatot, a sikeres fizetés után UPSELL ajánlatot kínálhatsz.

 

 

Mert a Sales Formmal az upsellről sem kell lemondanod. Nem kell félned a hibás tranzakcióktól, mert könnyen kezelhetőek. Más kivitelezésekkel ellentétben a Sales Form sikeres fizetés után visszairányít az oldaladra, így az upsell és automata számlázás is pipálva.
 

Olyan adminisztratív és marketinges kollégád lesz, aki után nem fizetsz járulékokat, és nem napi 8, hanem 24 órát dolgozik neked. Végre a lehetetlen alkalmazott is létezővé válhat. Funnelbiztos rendelési űrlapként nemcsak termékeknek (webáruházakat kivéve), de egyes - fix összegű, nem ajánlatalapú - szolgáltatásoknak is remek választás.

 

Elfelejtheted a close táblát, online és offline is: hétvégén és ünnepnapokon is kiszolgálhatod a vevőket.

 

Mivel programozási hátteret nem igényel, és akár havi 3500 Ft ÁFA-ért használhatod, így ma már nem csupán a CRM nem a „multik” játékszere, de az online fizetés sem.
Ráadásul nagyobbnak és megbízhatóbbnak tűnhet az a cég, ahol lehet bankkártyával is fizetni. A kártyás fizetéshez leggyakrabban a honlap, az üzlet és a biztonság szavak kapcsolódnak.

 

Ha rákapcsolnál egy kis nitrót az ügyfélélmény-küldetésedre, akkor tudj meg többet a Sales Form-ról itt >>>

Ha pedig kérdésed van, akkor használd lent a komment lehetőséget.

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : minicrm, salesform, bankkártyás fizetés, ügyfélélmény

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.