Mitől különleges és miben más a Csak Ennyi Kell kihívás, mint a többi marketing oktatás?

Kategória: SalesForm | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Én Bártfai Balázs vagyok, a SalesForm rendelés automatiáló platformtól, és az előző cikkben felvázoltam neked azt a lehetőséget, hogy hogyan tudod a vállalkozásod növekedését a kezedbe venni, és hogyan tudod megoldani azt, hogy akár korlátlanul tudjál növekedni...

 


 
 

Nincs IDŐD elolvasni? Elküldjük neked a cikk hanganyagát és még 5 bónusz cikket + hanganyagot

 

 

 


 

Erre szolgálnak az automatizmusok, és ezért kell értékesítési rendszereket, automatizált megoldásokat kiépíteni a vállalkozásokban. De erre nem alkalmas sem egy honlapkészítő, sem egy hirdetési szakértő. 

Sokan ebben a tévhitben vannak. Ezt legutóbb már tisztáztuk. 

 

Most nagyon fontos lenne arról beszélnünk, hogy mi a különbség aközött, hogy te elmész egy tanfolyamra és megtanulod a marketingnek egy bizonyos szeletét, vagy aközött, hogy részt veszel a Csak Ennyi Kell kihíváson. 

 

Rengeteg jó oktatás és képzés van!

 

A digitális marketing képzés, online marketing képzés, már vannak rendszerépítési képzések, és gyakorlatilag dúskálhatsz azokból a képzésekből és oktatási anyagokból, amiket el lehet érni a magyar interneten. 

Külföldön meg végtelen mennyiségű anyagot fogsz találni ezekről. 

 

Mitől különleges és miben más a Csak Ennyi Kell kihívás, mint a többi marketing oktatás?
 

Mitől olyan különleges a "Csak Ennyi Kell" kihívás?


Tegyük fel azt mondod, hogy oké, elolvasok rengeteg cikket, megnézek rengeteg Youtube videót, aztán majd én megtanulom magamtól. 
 

  • Ez egy jó út, ha úgy érzed van időd kiteljesedni, akkor válaszd ezt az utat! 
  • Ez egy lassú út lesz, de minden egyes izzadságcsepp, amit bele fogsz tenni, az a tied lesz. 
  • Sokkal jobban fogod értékelni a megszerzett tudást. 
     

Ehhez az kell, hogy te nagyon elhivatott legyél, nagyon kitartó, és mint mondtam, legyen elég időd, mert ez évekbe is telhet. 
 

A marketing hatalmas terület... akkora, hogy simán lehet tanulni tíz évig úgy, hogy közben nem érsz a végére, még a közepére sem. 
 

Rengeteg sok mindent meg lehet tanulni, de van egy pár dolog, ami az eredmények nagyját hozza. 

Itt igaz a pareto elv, hogy a marketing 20%-a fogja hozni az eredményeid 80%-át. 

Azt kell megtanulni, hogy mi az a 20%. 
Ezt kell gyakorlatilag elsajátítani. 

 

Az ingyenes anyagokból nagyon sok mindent meg fogsz tanulni.

 

Ami nagyon hiányzik az ingeres anyagokból, az az összeszedettség, hogy pontosan mi az a 20%, amivel neked foglalkoznod kell. 

Aztán nagyon hiányzik a motiváció, hogy ezeket meg is csináld!

Hiányoznak még az eszközök, hogy hogyan tudod mindazt megvalósítani, amit megtanulsz. 
 

Inspirációnak rengeteg sok anyagot lehet találni. 
... Hú, ez is milyen jó ötlet! 
... Hú, hát az is milyen jó ötlet! 

 

Erről szólnak a marketing rendezvények is, az újdonságokról, az aha-élményekről. Áh, uh, de jó ötlet! 

És jegyzetelésről. 
 

Csak a jegyzetek nem valósítják meg önmagukat. 
Az elméletből csak akkor lesz gyakorlat, ha te megcsinálod. 

 

És a tapasztalat az, hogy csak akkor csinálod meg, ha tudod, hogy hogyan kell megcsinálni és valaki ott van, fogja a kezed és motivál, hogy meg is csináld. 

Külföldön a marketing képzések, a sikeres marketing képzések, 2000 dollárnál kezdődnek.
 

Azért 2000 dollárnál, mert ez az összeg már fáj annyira, hogy a résztvevők azt mondják, márpedig én ezt az összeget vissza akarom keresni, és meg fogom csinálni azt, amit tanultam. 
 

És ha megcsinálják, akkor tényleg működik és visszakeresik a pénzt!


Hogyha elmennek egy olcsóbb képzésre, ami csak pár száz dollárba kerül, mondjuk két-háromszáz dolláros képzésekre. Megnézik a UDEMY.com-on... Sosem csinálják meg. Nem elég a motiváció. 
 

Annyira nem fájt.  Két-háromszáz dollárt költöttem rá.... nagy dolog.
Jó, hát izé, nem volt olcsó...drága volt, de tök mindegy. 

 

Sok esetben azért érdemes fizetős képzésekre elmenned, mert ott össze van szedve a tudás, és érezni fogod azt a nyomást, hogy hú, hát ezt neked meg kell valósítanod ahhoz, hogy visszaszerezd az árát. 

 

Na, de miért különbözik a Csak Ennyi Kell kihívás a hasonló ilyen képzéstől? 

 

A legnagyobb különbség talán abban van, hogy mi a gyakorlatra fókuszálunk. 

Itt nem arról van szó, hogy átadunk neked rengeteg sok marketing anyagot.... És aztán magold be, ahogyan szeretnéd...

Mi felosztottuk azt a hatalmas nagy feladatot pici apró tortaszeletekre és minden nap egy pici szeletet kell megcsinálnod a gyakorlatban és a végére összeáll a hatalmas nagy torta, felépül a te vállalkozásodnak az automatizációs része, és mindenki boldog és elégedett. 
 

És ehhez nem csak a tudást adjuk oda, hanem odaadjuk a szoftvert és odaadjuk neked a motivációt is. 

A Csak Ennyi Kell kihívás ebben különbözik a legtöbb képzéstől, hogy nem passzív befogadója vagy az eseményeknek, hanem aktív részese vagy és dolgozol. (mondjuk ebből a szempontból is nehezebb)

 

Amíg befizetsz egy másik oktatásra és ott el tudsz lébecolni a hátsó padban... itt ez nem megy.

Míg máshol csak eltöltöd az időt valahogy, addig itt bele kell tenned a munkát. 
 

Tehát hogyha olyan képzést keresel, amire a főnök be tud fizetni, neked lesz egy papírod róla, hogy megcsináltad, de nem tudod, hogy gyakorlatilag mit is tanultál, akkor ez nem neked való.

 



 

Ez nem a lébecolásról szól, hanem a munkáról!  Ezt a munkát bele kell tenni.

 

Másik nagy különbség a többi marketinges képzés és a Csak Ennyi Kell kihívás között, hogy mi vagyunk a SalesForm rendelés automatizáló platform a fejlesztői

 

Ez hatalmas különbséget jelent. Más a marketinget tanítani és  más egy marketing szoftvert fejleszteni. 

 

Ugyanis ahhoz, hogy te meg tudj építeni egy ilyen platformot, a legapróbb csavart is ismerned kell. Mindent tudnod kell abban az autóban, abban a versenyautóban, amit hajtasz, hogy hogyan működik és miért úgy működik.

 

Ez sokkal mélyebb ismeretet feltételez, mint pusztán az, hogy tudom, hogy hogyan kell elfordítani a kormányt és lenyomni a gázpedált. 

 

Ez egy nagyon nagy különbség. 

Mitől különleges és miben más a Csak Ennyi Kell kihívás, mint a többi marketing oktatás?
 

Gyalog is lefuthatod a Forma 1 pályát, de egy profi versenyautóval gyorsabb lesz. Mi ilyen versenyautót építünk neked.


 

Mi részletesen ismerjük a platformot, nagyon jól tudjuk, hogy mi az, ami működik. 

A másik nagy különbség az, hogy mi látjuk azokat a vállalkozásokat, akik ezzel a rendelés automatizációval sikereket érnek el, akik milliókat keresnek, akik négy hónap alatt négy milliót keresnek, akik fél év alatt huszonöt milliót keresnek. 

  • Látjuk, hogy mit csinálnak és hogyan csinálják, és ebből rengeteg sok tapasztalatunk születik. 
  • Látjuk, hogy miket kérnek saját maguknak, milyen fejlesztéseket, merthogy azok működnek. 

 

Az online marketing, és a vállalkozás építés is a modellezésre épül.

 

Nézem, hogy mások mit csináltak sikeresen, és megpróbálom azokat átültetni a saját vállalkozásomba.


Ez gyakorlatilag a marketing.

Nézzük, hogy mi működik és megpróbáljuk azt hasonlóképpen lemodellezni, és megcsinálni a saját vállalkozásunkban. 

 

Nálunk a SalesFormnál rengeteg sok ilyen modell van, rengeteg sok információt gyűjtöttünk össze és nagyon jól látszik, hogy mi az, ami működik és mi az, ami nem működik.

 

Ezek magyar piaci tapasztalatok...ezeket át tudjuk adni neked a gyakorlatban. 

 

A Csak Ennyi Kell kihívás eredetileg arra készült, hogy marketing kivitelezőket képezzünk

 

Marketing kivitelezőnek lenni egy nagyon jó dolog...

 mert a világ bármely pontjáról tudsz dolgozni az interneten keresztül. 

 

Mitől különleges és miben más a Csak Ennyi Kell kihívás, mint a többi marketing oktatás?
 
 


Marketing kivitelezőnek lenni a legjobb. Bárhonnan dolgozhatsz és bejárhatod a világot


 

A cégek részéről pedig hatalmas az igény arra, hogy találjanak egy olyan kivitelezőt, aki kompletten meg tudja neki csinálni a rendszerüket. 

 

Szóval, vannak olyanok, akik azért vesznek részt a Csak Ennyi Kell kihíváson, mert szeretnek másoknak ilyen rendszert építeni. 

 

Gyakorlatban viszont a résztvevők 80%-a  olyan vállalkozó, akik szeretné a saját vállalkozásának megépíteni az értékesítési rendszerét. 

 

Szeretnénk megtanulni, hogy hogyan épül fel egy ilyen rendszer, és mi kell hozzá. Pont ezért nem programozásról szól, vagy weboldal dizájnolásáról, vagy wordpress telepítéséről. 

 

Egyáltalán nem is foglalkozunk WordPress-szel, mert nem az kell egy értékesítési rendszerhez! 

 

A WordPress csak EGY eszköz.

Önmagában a WordPress annyira összetett dolog....

A telepítése, a beállítása, az installálása, a biztonság, a kereső optimalizálása, a templatek telepítése, a DIVI meg az AVADA szerkesztők... hogy ebbe nem akarunk belemenni. Erre sokkal drágább tanfolyamokat találsz a neten.

 

Neked vállalkozóként ezt nem kell megtanulnod.

 

Neked vállalkozóként át kell látnod a nagy képet, tudnod kell a stratégiát. Tudnod kell, hogy az a kirakós, amit összeraksz, az milyen elemekből kell, hogy felépüljön. És aztán azt kell tudnod, hogy ezt te fogod megcsinálni, vagy inkább kiszervezed valaki másnak, és ha kiszervezed inkább valaki másnak, akkor tudd, hogy mit várj el tőle. 

 

A Csak Ennyi Kell kihívás erről szól. 

 

Vannak dolgok, amiket neked kell gyakorolnod, vannak olyan dolgok, amiket el kell engedni és ki kell szervezned.

 

Ilyen egyszerű.

 

Tényleg csak ennyi kell ahhoz, hogy sikeres vállalkozást tudj működtetni az internet segítségével, ráadásul automatizáltan.

 

1, Kell neked egy ellenállhatatlan ajánlat.

 

Ezzel kezdődik minden. Megtudod, hogyan kell ilyet létrehoznod. Nem fogsz tudni kiszervezni ilyen munkát. Szellemi munka, neked kell kitalálnod, hogy hogyan lesz a termékedből ajánlat. De azt, hogy ez hogyan fog megvalósulni, ki fogja neked megcsinálni az adott terméket, ki fogja hozzátenni azt a pluszt... Azt már kiszervezheted... Arra már lehet embert találni. Érted?

 

Vannak dolgok, amiket ki lehet szervezni, és vannak dolgok, amiket nem lehet kiszervezni. 

 

2, Aztán ott van a publikálás.

 

Nagyon sokan azt mondják, hogy fú, nekem nincs időm publikálni. Valaki írjon helyettem az oldalamra.

 

És ezt meg tudod tenni, tudsz találni szövegírót, de vannak olyan részek a publikálásban, a stratégia...az, hogy hova és mit kell publikálni, azt neked kell tudnod, mint vállalkozónak. 

 

Sőt, van olyan része a publikálásnak, amit neked kell gyakorolni, hiszen neked kell tudnod elmondani a világnak, hogy te miről is vállalkozol, miről szól a vállalkozásod... Mert amíg nem tudod elmondani valakinek azt, hogy a vállalkozásod miről szól úgy, hogy ő azonnal lelkesedjen és vásárolni akarjon, addig gyakorlatilag nem is érted a vevőidet, és nem érted a saját vállalkozásodat sem. 

 

A publikálásnak van egy része, amit nem tudsz megúszni. Ezt sokan sokféleképpen hívják, hívhatjuk pitchnek is. Ha nem tudod egy mondatban vagy egy percben úgy elmondani a vállalkozásod lényegét, hogy aki ezt hallja, azt mondja:

 

- Úristen, ez kell nekem....

addig nagyon nehezen fogsz tudni eladni. 

 

Mert, ha nem tudsz személyesen eladni valakinek, nem tudsz személyesen meggyőzni arról, hogy a vállalkozásod termékére van szükségem, akkor online ezt hogyan fogod tudni megtenni? 

Sehogy. 

 

Igen, ez egy fontos kulcspont. 

 

Ha nem tudod személyesen eladni, akkor online sem fogod tudni eladni. 

 

A legtöbb sikeres startup úgy kezdi, hogy személyesen odamennek az emberekhez, bemutatják a terméket, meggyőzik őket és eladják. 

 

Így indult el szinte minden.

 

Így indult a Facebook is, a Google is. Így indult a Tinder, a ArirBnB. Így indut a hasznaltauto.hu is.


Így kell indulnod neked is. 

 

Nem azt mondom, hogy most menj, és csöngess be a házakba.

 

Nem ez a lényeg, hanem, hogyha elmész rendezvényekre, beszélgetsz emberekkel, akkor be tudod mutatni, hogy mivel foglalkozol. 

 

- Hát...izé.. könyvelő vagyok..
tök jó, uncsi vagy. Menjünk tovább. 

 

Be kell tudnod mutatni magadat úgy, hogy felkeltsd az emberek érdeklődését. És azt mondják, hogy úristen, én mindig ilyen könyvelőt kerestem. 


Érted? Ez a publikálás. 

 

3, A harmadik a rendszerépítés... hogyan kell felépíteni a rendszert.

 

Itt kapcsolódnak be a landing page oldalak. Itt kapcsolódik be az Upsell, a Downsell ajánlat, a Bump ajánlatok, itt kapcsolódik be a bankkártyás fizetés, az automata számlázás, a hírlevélküldés és a többi. 

 

Értened kell, hogy pontosan milyen rendszert kell felépítened és értened kell azt, hogy mi kell hozzá. 


Nem biztos, hogy neked kell csinálni a grafikai munkákat, neked kell csinálni a honlapot... De kapni fogsz egy kész sablont, amin már ott vannak a szövegek, amiket csak át kell írnod, és el tudsz vele indulni.

 

Aztán mondhatod azt egy profinak, hogy figyelj, ezt én csináltam, pedig nem értek hozzá. Csinálj ennél jobbat! 


4, rész a forgalomterelés. 

 

Nem neked kell értened ahhoz, hogy hogyan kell Adwords (Google Ads) hirdetést csinálni vagy Facebook hirdetéseket beállítani. 

 

Nem neked kell értened ahhoz, hogyan kell hirdetési grafikát csinálni a Facebookra, vagy hirdetési szöveget írnod... de neked kell érteni a stratégiát, hogy hol, hogyan kell hirdetni és mit, ahhoz, hogy az emberek vásárolni akarjanak tőled. 

 

Ezt a stratégiát neked kell megértened. Neked kell megértened az álomszázas koncepcióját, ami gyakorlatilag független a hirdetési rendszerektől. Ha jön majd egy új hirdetési rendszer, ott van a Pinterest, ott van az Instagram, ott van a Linkedin, akkor is fogod tudni, hogy mit kell csinálnod, hiszen ezek csak technikában térnek el, de a maga stratégia nem változik. Ugyanígy kell hirdetni most, mint ahogyan hirdetni kellett a 2000-es években, vagy akár 50 évvel ezelőtt is. A stratégia teljesen ugyanaz. Ezt kell megtanulnod a forgalomtereléshez. 

 

5. rész a mérés és az optimalizálás. 

 

A mérés és az optimalizálás azért elképesztően fontos, mert az, hogy te az interneten eladsz valamit, az maga a csoda


Az egy csoda! Ne vedd természetesnek, az egy csoda. 

 

Tudnod kell, hogy ez a csoda miért történt meg, hogy meg tudd ismételni. 

Tudnod kell, hogy aki vásárolt, az pontosan mit csinált az oldaladon. 
Miket olvasott el, miket látott, milyen videókat nézett meg, milyen posztokat nézett meg, hogyan használta a weboldalad, miért vásárolt? 
Mióta van a hírlevél listádon mire vásárolt... 

 

Ezek az információk segítenek neked abban, hogy azt tudd mondani: 

- hm.... szóval megnézte Youtube videómat, aztán a Facebookon találkozott egy posztommal, eljutott az oldalamra, megadta az e-mail címét, majd megint nézett egy Youtube videót, aztán visszajött vásárolni. 
Szóval ez a hat lépés kell ahhoz, hogy valaki a vevőm legyen. Hát akkor most már tudom, hogy mit kell hirdetnem. Ezt a hat lépést. Ezen a hat lépésen kell mindenkit végigvezetni. 

 

A mérés arra is jó, hogyha nem működik a rendszered...

 

... ami nem azért van, mert a módszer nem működik, hanem azért, mert az embereket nem tudtad lelkessé tenni, nem tudtad jól elmondani, hogy mivel is foglalkozol, vagyis nem vagy jó abban, hogy eladd személyesen a termékedet vagy a szolgáltatásokat.

 

Nem tudod, hogy mit kell mondani hozzá, hogy az emberek lelkesek legyenek és vásárolni akarjanak. Lehet nem keltettél bizalmat, vagy nem elég jó az ajánlatod. 

 

A legtöbb esetben nem érzik azt, hogy az ajánlatod értékes lenne, nem látják benne az értéket. Szóval meg kell találnod, hogy mi a probléma és ezt ki kell javítanod. Erre való az optimalizálás és a mérés. 

 

Tudnod kell, hogy milyen optimalizálási és mérési eszközök léteznek az interneten, tudnod kell megkövetelni, hogy ezeket építsék be neked és tudnod kell, hogy milyen számokon kell rajta tartani a szemedet, ahhoz, hogy tudd, hogy minden rendben van, vagy éppen valamin változtatni kell. 

 

Ezek a legfontosabb ismeretek ahhoz, hogy sikeres online vállalkozást építs automatizált értékesítéssel.

 

Szóval remélem, most már így kicsit tisztább a kép, hogy mi a különbség a sok marketing és mentorprogram között, és mi a különbség a Csak Ennyi Kell kihívás között?

 

 Ha kérdésed van, tedd fel bátran. Ha úgy érzed, hogy neked is erre a 30 napos kihívásra van szükséged, akkor www.csakennyikell.hu és ne felejtsd, hogy már csak egy Salesform kell, hogy elérd...

 



 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : csakennyikell

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.