Újság és magazin? Így könnyítsd meg itthon elsők között az előfizetésüket a vásárlóidnak

Kategória: Esettanulmányok | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

A következő sorok akkor lesznek hasznosak neked igazán, ha újságokat vagy magazinokat értékesítesz vagy épp most tervezel szakmai kiadvánnyal tarolni a piacon. Mutatom a „te jövőbeli esettanulmányod”; mi lenne, ha felhagynál a kőkori csekkezéssel és a macerás utalásokkal az értékesítésben. Azért, hogy növelhesd a kiadott példányszámaid, ne pedig csökkentsd. Mert sehol sincs akkora zűrzavar a fejekben, mint az online bankkártyás fizetésnél. Pedig számodra is járható út.

 

Újság és magazin? Így könnyítsd meg itthon elsők között az előfizetésüket a vásárlóidnak


Utalás és csekkezés. Nálad még mindig így lehet csak előfizetni? Mutatok egy kevésbé macerás kivitelezést.


 

Ebben a cikkben egy magazin-előfizetés esetéből mutatom be gyorsan azt, hogy milyen gyorsan és könnyedén tudod integrálni a vállalkozásodba magazin- vagy újság-előfizetések esetén is az online bankkártyás fizetést néhány nap alatt, méghozzá “programozást” teljesen nélkülöző kivitelezésben. 
 

A Sales Form (okos rendelési űrlap) segítségével ugyanis létre tudsz hozni egy olyan online bankkártyás vásárlási folyamatot, amely során a vásárlás után bizonyos időközönként automatikusan le lesz vonva egy általad meghatározott összeg a vevőid bankkártyájáról.

A Sales Form ugyanis támogatja az ismétlődő fizetéseket.
 

 

Azaz a rendszeres terhelést, automatikusan a vevőid bankkártyájáról.


 

Ha jól sejtem, akkor lehet benned is akkora érdektelenséget váltott ez ki, mint a barátnődben a hétvégi focimeccs emlegetése.
Ezek a szavak valahogy nem igazán mozgatnak meg?

  • rendszeres havi terhelés
  • ismétlődő fizetés
  • részletfizetés automatikusan
  • 1 click upsell vagy bump ajánlat

     

 A legtöbb vállalkozó számára azért jelentenek káromszót, mert habár innen-onnan hallják, hogy az online bankkártyás fizetés állítólag mekkora buli; sokszor nem azt váltja ki bennük, hogy „ide vele, hol és mit kell aláírni”.

Mert nagyszámú vállalkozó még mindig nem érti, hogy miért zs-e-n-i-á-l-i-s kivitelezés (ahogy szoktam mondani), pedig talán neked is szükséged volna rá:

 

 

Mire is pontosan?
Akkor ismétlem:

A csak minimális adminisztrációval, neked néhány kattintgatással járó, fejlesztés nélkül létrejövő „értékesítési rendszerre”, ami rendszeresen és automatikusan az ügyfeleid bankkártyájáról pénzt von le.

Egy magazin esetében tulajdonképpen egy előfizetéses rendszerre.


 

Figyeled?

Rendszeresen és automatikusan.

 

Újság és magazin? Így könnyítsd meg itthon elsők között az előfizetésüket a vásárlóidnak

 

Az automatizmus nem hibázik, nem alszik, nem kér enni, de még fizetést sem. Saját magad tökéletesebb változata.
Minél több folyamatot automatizálsz le a vállalkozásodban, annál jobban és hatékonyabban fogsz működni. Mert ami automatizált, az nem marad el és nem csúszik. De a legjobb, hogy nem rajtad múlik, hogy elkészül vagy sem.

 

Automatizálni számos folyamatot lehet a vállalkozásodban, de az aranytojást tojó tyúkod az lesz, amikor az online fizetést és a számlázást automatizálod le.
Ezzel cégedben hatalmas erőforrás szabadul fel, amit más területekre fordíthatsz, és ez elkezdi generálni a többi változást is.


 

Ezen talán nem fogsz meglepődni: a magyarok olvasnak. Újságot is.

Majd hétmillióan.

Például 2011-ben a felnőtt magyar lakosság 80%-át lehetett elérni a NOK-ban (Nemzeti Olvasottság Kutatás) mért 104 sajtótermékkel. Ez akkor 6 828 000 főt jelentett, a kutatás szerint pedig egy fő átlagosan 3,6 lapot olvasott.

2011-ben az olvasottságmérést összekapcsolták a Target Group Index fogyasztói kutatással; így lehetővé vált a sajtótermékek valós fogyasztáson alapuló targetálása.



A NOK mérte a laphoz jutás módját is.

A lapok fogyasztói közül több mint 3 millió ember csak „saját” lappéldányt olvasott. Azaz előfizet az újságra, vagy saját maga vásárolta meg helyben valahol.

Tehát nem a családtagja vette vagy a munkahelyén jutott hozzá. A felmérés szerint ez ugyanis jelentősen befolyásolja a laphoz való kötődést. Azt fejezi ki, hogy ezek a fogyasztók erőteljesen kötődnek a laphoz. Az előfizetések tehát minden magazin és újságot értékesítő cég számára kaján vigyorra adnak okot.

 

 

Újság és magazin? Így könnyítsd meg itthon elsők között az előfizetésüket a vásárlóidnak

A NOK mérte a laphoz jutás módját is.



 

Szóval miért klassz magazinok, újságok esetében a rendszeresen és automatikusan levonható összeg? Mutatom a jövőbeli sikereidet.

Magazinok és újságok rendszeres fizetésért cserébe rendszeresen értékesítenek egy terméket.
Azaz odaadják neked az aktuális lapszámukat. Te is.
 

Talán Magyarországon még sosem láttál olyan magazin-előfizetést, ami havi automatikus bankkártyás terhelésért cserébe elküldi az aktuális havi lapszámot.

Szóval te sem csinálsz ilyet.


Holott számos esetben előfordulhat, hogy aki igényli, megrendeli; majd annyiban hagyja a díjbekérőt (Mégsem fizet elő, mert egy újabb feladat a listáján az utalás, vagy a postára járás.). A fizetés hazánkban leginkább átutalásként vagy csekk formájában valósul meg (ez már középkor).


 

Pedig mennyivel egyszerűbb lenne kisebb értékű vásárlási döntésre rávenni a vásárlót?

Más országokhoz hasonlóan pedig havi, negyed vagy féléves, automata bankkártyás terheléssel értékesíteni a magazinokat, újságokat.

Hiszen látszólag kisebb a terhelés.
Kisebb a kiadott összeg.
Kisebb a fizetés fájdalma.

Akárcsak a legújabb okoskütyü megvásárlásával a havi törlesztőrészlet fizetése.

 

 

A rendszeres terhelés rögzítése akár ilyen könnyen is megvalósulhat:

  • Kitölti az előfizető a Sales Form okosűrlapot, majd kattint a fizetésre. Ami után eljut a bank saját felületére, ahol megadja a bankkártya-adatokat.
     
  • Mivel rendszeres terhelésről van szó, a bank beállítja azt, hogy automatikusan történjen a terhelés bizonyos időközönként.
     
  • Majd minden megadott időközönként levonja a pénzt a bankkártyáról, erről értesíti a számlázód rendszerét és automatikusan kiállításra kerül a számla.

 

 

Újság és magazin? Így könnyítsd meg itthon elsők között az előfizetésüket a vásárlóidnak

Hová mész? Mielőtt nekiállnál agyalni és "kutakodni", még csak most jön a lényeg.


 

QR kód alapú előfizetés a magazinodba? A jövő itt van és rádrúgja az ajtót!

Tudom, te még a régi oskolát ismered, amikor beteszel a magazinba egy előfizetői lapot és azt várod, hogy majd valaki kitölti, visszaküldi és elutalja neked a magazin árát. Persze :)

Mi az ami minden magazin olvasódnál ott van? Az okos telefon. És mit tudnak az okos telefonok kamerái? QR kódot olvasni.

Így a magazin előfizetés lehet olyan egyszerű, hogy a telefonjával beolvassa a QR kódot és ezzel elő is fizetett a magazinra. Onnantól minden hónapban, 60, 180 (rajtad áll) levonod a kártyájáról a pénzt és küldöd neki a magazint.

Nem neked kell tenned azért, hogy fizessen, hanem neki kell tennie azért, hogy lemondja. A fizetés után pedig automatikusan megkapja a számlát és a logisztika szállítja is neki a magazint.


Megmutatom videón a folyamatot:

Itt nem egy magazin előfizetését fogod látni, hanem azt, ahogyan egy kiállításon az asztalra ragasztott qr kód beolvasásával vásárolnak.

  1. Beolvassa a QR kódot
  2. Megnyitja az oldalt (SalesForm fizetési felülete)
  3. Azonnal terheljük a bankkártyáát
  4. Megkapja a számlát
  5. Megkapja a terméket
  6. Eljut a sikeres fizetés utáni köszönő oldalra

Ilyen egyszerű a folyamat

QR kód alapú fizetés. Csak beolvassa a kódot a telefonjával és máris megtörténik a fizetés


 

Milyen eredményeket, illetve könnyítést hozhat a vállalkozásod életébe a Sales Form-mal megvalósított online bankkártyás fizetés magazinok, illetve újságok esetében?
 

1. Nincs többé számlázás. Azaz van, csak nem te izzadsz vele.

Teljesen automatizálható.
A Sales Form esetében pl. munkaerőt spórolhatsz az automata számlázással: a te figyelmed, manuális közreműködésed nélkül számlázhatsz.


 

2. Nincs többé bankszámla-figyelgetés egy átutalás miatt.

Az utalások figyelése és összeegyeztetése is megszűnik.
Nincsenek fizetés utáni teendők, ugyanis a Sales Formmal ezek is automatizálhatóak.


 

3. Nincs többé „semmit nem tudok” a vevőről állapot

A Sales Formmal az utánkövetés is egyszerű, visszajelzéseket gyűjthetsz, ezzel pedig az árbevételed növelheted.

 

4. Nincs többé oldalelhagyás kártyás fizetéskor.

Ha sikertelen egy előfizetés, a Sales Formmal akkor is megkapod a vásárló adatát és tudod motiválni a vásárlás befejezésére. Az elveszett vásárló is visszahozható; még az övé lehet a magazin-előfizetés.

Ugyanis, ha sikertelen a fizetés, akkor jön a remarketing-reklám és a hírlevélsorozat (follow-up). Ebben szintén segít a Sales Form.

 

5. Nincs többé részletfizetéskor díjbekérő küldözgetés.

Automatikusan le lesz vonva a bankkártyáról a havi, fél- vagy negyedéves részlet.



6. Nincs akadály egy komplex előfizetéses rendszer létrehozásában.

A vevőnek nem szükséges havonta utalni, ami macera. De nem szükséges egy évet előre sem kifizetnie, ami pedig anyagilag nagyobb teher.  Az online bankkártyával ez kényelmes a számára, automatikusan történik. A számlát is megkapja azonnal.

 

7. A Sales Form nem korlátoz be az értékesítésedben sem.

Van 1 click upsell és bump. Amikor rendelnek tőled, a sikeres fizetés után máris felkínálhatsz egy újabb mellékterméket (egy különkiadást?). A vevőid egy kis része, 8% -13% azonnal meg is fogja venni.

 

+ 1 Visszatérő vásárlóidnak még könnyebbé teheted a rendelést, növelve az ügyfélélményt:

Aki korábban már előfizetett (csak egy időre megszüntette, vagy akár a saját nevében másnak is szeretne előfizetni) annak nem kell újra megadni az adatait, csak abban az esetben, ha változott.
 

 

Mindez:

  • több vevőt hozhat, mert egyszerűbb és kényelmesebbé válik nálad az előfizetés.
     
  • a rég vevők megtartása is könnyebbé válhat, mert a vásárlói hűséget még inkább támogatja.
  • ha most tervezel szakmai magazint vagy újságot nyomatni és értékesíteni, a tartalmi megtöltés és a nyomdai mizériák mellett a többi már sétagalopp lehet. A tornyosuló magazinhegyeket könnyedén kipörgetheted.

 

 

Van még más is…

A Sales Formmal ráadásul mobilról is kényelmesen megvalósítható előfizetést kínálhatsz, lesz egy mobilra optimalizált és szép rendelési űrlapod. Sőt partnerprogramod is lehet, ezzel növelve az eladások számát: a magazineladásba bevonhatsz partnereket is.

Egyszerűen megkérheted a viszonteladóidat vagy a partnereidet, hogy segítsenek a terméked, és ezért cserébe te jutalékot adsz nekik.
Ilyen az, amikor kiküldik a hírlevéllistájukra az ajánlatodat, kiteszik a banneredet a honlapjukra, a posztodat a Facebook-oldaladra vagy írnak róla egy cikket.

 



Apropó, hol fogod a magazinokat tárolni?

A magazinoknak nem szükséges az irodádban mostohagyerekként a leamortizálódott régi nyomtató mellett dekkolniuk.

A nyomdából akár „haza sem szükséges hoznod”. Elég, ha a folyamatot kiszervezed egy partnercégnek. Ilyen a webshopiroda. hu is. Ilyenkor hiába kézzelfogható a termék, nem neked kell dolgoznod a kiszállítással, csomagolással, ügyfélszolgálattal.

Tudj meg mindent a Sales Formról itt.

 

 

Hogy lehet, hogy neked ezek közül nem nélkülözhetetlen bármelyik is?

Kérdésem költői.
Mert nem tudom rólad elképzelni, hogy nem kell több szabadidő, bevétel, költségspórolás és még több vevő.


 

Ááá, a vásárlók tuti bizalmatlanok lesznek vele szemben…

Véled talán te. A tények viszont önmagukért beszélnek.
A magyar vevőid bankkártyával és online fizetnek a legszívesebben. Pontosabban kártyával fizetnének, de nem mindig lehet. A 30 év alattiak 59 százaléka, a 31-50 év közöttiek 75 százaléka, míg az 50 év felettieknek 48 százaléka szeret így fizetni.


A CIB-nél az elmúlt 3 évben (évről évre) átlagosan 20 %-kal növekedett a bank által kibocsátott kártyás vásárlások forgalma. Míg 22 % növekedés volt a vásárlások darabszámában.
 

 

Miért az online bankkártyás fizetés viszont a legbiztonságosabb?
 

Mert ez az egyetlen olyan fizetés, amit vissza lehet vonni (charge back). Fizetéskor ugyanis nincs jelen az adott kártya, így joga van a tulajdonosnak bizonyos időn belül törölni a tranzakciót. Ez esetben a bank a kártyával kifizetett összeget visszahelyezi a vásárló számlájára; ebben különbözik leginkább az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól.
 

A kártya jelenléte nélküli fizetést a banki szakinyelv Card not Present tranzakciónak hívja (nincs POS terminal). A tranzakciót biztonságos (256 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával visszük véghez. Erről bővebben olvashatsz a CIB Bank oldalán is.

A magazin-előfizetés online bankkártyás fizetéssel biztonságos a vásárló számára.

 

 

Az online bankkártyás fizetést a Sales Formmal azért tudod könnyedén megvalósítani:
 

  • mert kész van, nem fogsz vele fejlesztési projektet a nyakadba venni,
     
  • mert akár havi 3500 Ft+ÁFA-ért használhatod,
     
  • mert „hülyebiztos”; számos használatával összefüggő segítséget, videós „mankót” kapsz kézhez,
     
  • nem fogsz érte több százezer forintot kifizetni és nem fogsz rá hónapokat várni (egy egyedi fejlesztés akár 290 000 Ft - 480 000 Ft- ig terjedő költség is lehet, ráadásul a fejlesztési időt hónapokban mérik, és aktívan részt kell venned a folyamatok kialakításában.)
     
  • mert meggyorsítjuk az új termék értékesítésének folyamatát; egy gombnyomással létre lehet hozni új terméket és azt el lehet adni az interneten: Facebookon, e-mailben, honlapon, blogon stb.

 

 

Csupán a bankkal szükséges szerződést kötnöd, ahol átvizsgálják a cégedet, kapsz egy teszt kulcsot, ami alapján elkészül a fizetési rendszered. Ha készen vagy, teszteli a bank (minden okés) és élesítik neked.

A hivatalos ügyintézésen kívül minden technikai beállítást megcsinálunk helyetted és a működő rendszert adunk át, amivel már azonnal vásárolni tudnak nálad. Azaz megveszed, telepítjük, akár a banki kulcsok beállításában is segítünk. Innentől már működik. Hozzá sem kell nyúlnod, csak ha új terméket adnál hozzá.

Most őszintén, mi lehet ennél egyszerűbb?


 

Ismerd meg a Sales Form előnyeit bővebben itt, és légy az elsők között, akik a magazin-értékesítést a profizmus szintjére emelik. Mi pedig megmutatjuk a sikereidet, mert azt is megírjuk részletes esettanulmányként. De ehhez a labda jelenleg nálad van. Te döntöd el, hogy élsz-e vele.

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : salesform, magazin, online bankkártyás fizetés

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.